teisipäev, 8. detsember 2009

Noomi = Õnnelik

Kui Wilma Loviisa tuli nimedest, mis tähendas "tahet", "kiivrit" ja "sõdalast". Siis meie teine tütre nimi tuleb sõnadest "õnnelik", "ilus" ja "armastusväärne."

Ja tõsi ta on. Meie väike sõdalane Wilma ronib igal võimalusel Noomi ligi ja röövib talt musisid.

Greta on tagasi kodus ja esimesel ööl vastas Jumal mu palvetele ja saime 11-ni magada.

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

...nii õnnetu saatusega naine...

Anonüümne ütles ...

Ma vaatan Märt, et sul on siin vähemalt üks fänn, kes on nii "optimistlik" kõiges! :D

Juhan.. saarelt

Bot123 ütles ...

P2ris 2ge!! :) Ma ei teadnudki, et sa panid neid t2henduse j2rgi! Minu arvates on see parem, kui niisama nimede panemine.

m2rtsaar ütles ...

Mäletan, kui Greta 6-7 aastat tagasi küsis Salemis, mis ma Noomi nimest arvan? Tema arvates ilus. Minu arvates meenutas see ei muud kui sõna "noomima".

Ajad muutuvad. Piiblit hakkasin minagi rohem lugema.