teisipäev, 7. aprill 2009

Kommunistlik võim, kas Jumalalt?

Leidsin oma korteri välisukse eest raamatu "Eesti NSV geograafia VII ja IX klassile". See oli prügikastis. Ja Greta, mu kallis naisuke, keerutas silmi kui nägi, et selle sealt välja võtsin. Sest kommunism on minevik.

Moldovas, kus noored mässavad, muidugi ei ole. Ja Venemaa olla ainus riik, kes Moldova valitsust toetab ja viimaste valimistulemuste puhul õnnitleb... kuidas suhtud sina kommunistidesse?

Kunagi oli kommunism trendisõna.

Aga äkki oli enamat? Tegelikult olen päris veendunud, et kommunistlik võim, mis 15 NSV-riigis valitses, oli Jumalalt. Jah, kõiketeadvalt ja kõikvõimsalt Jumalalt! Ja veel healt, hiiglasuurelt, heldelt ja hiilgavalt Jumalalt isiklikult! Selleltsamalt, kes oma poja juudiriiki laskis sündida.

Piibel ütleb, et igasugune võim on Jumalalt. Isegi see, mis on rämedalt väärkasutatud. Sellega on nagu rahaga. Iga penn meie taskus on Jumalalt, ja see on jätkuvalt Jumala oma. Aga meie oleme nende pennide majapidajad, kes hiljem vastust annavad.

Juhtimine on majapidamine.

Kuidas kasutad sina oma positsiooni?

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

kuskil Vanas Testamendis on kirjakoht, hetkel ei ole meeles kus aga seal on üks koht kus iisraellastel on uus kuningas pantud ja Jehoova küsib prohveti käest kuidagi nii et teil on uus kuningas kellest mina pole üldse kuulnudki! ma üldse ei teadnudki et ta teil president on.

ma arvan et vägivaldsete režiimide põhjendamine Jumalast seatuna ja Jumalast antuna pole igakord tõsi



(olen kommentaaris anonüümne sest tahan jääda anonüümseks. vabandust kui see kedagi häirib)