reede, 26. juuni 2009

Jackson läks minevikku

Mul on sulle halvad uudised. Seesama mees, kes minu sündimise ajal Hollywoodi põrandasse taoti, läks 50-aastasena minema. Kohta, kus tal musti prille ei ole ja kullast mundrit niisamuti.

Popkuningas Michael Jackson on surnud. Inimene, kes näitas kuidas moonwalkida.

Aga mul on sulle ka head uudised. Kristus on jätkuvalt kuningas ja täiesti elus! Ta on mind aidanud ka sel nädalal läbi meeleparanduse läbipõlemise ääre pealt tagasi.

Millise kuningriigi poole oled sina teel?

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

muide ma usun Sind!
Jeesus on jätkuvalt kuningas
ja Jacksonil pole seal kuhu ta läheb tal pole seal musti prille ega kullast kuube ja Su sõnad läksid mulle südamesse sest see on tõsi mis Sa räägid ja see osa oli nagu luuletus

"Kohta, kus tal musti prille ei ole ja kullast mundrit niisamuti"

mulle meeldivad luule, ja ma ise kirjutasin sellise luuletuse sest ta surm läks hinge kuigi jaa ta on põrm ja nii imelik oli näha ta keha koroneri laual seal tuli välja ta ajalikkus



Jackson´s body

Kus olid sina kui Michael Jackson suri
kui öö otsa sadas vihma
ja inimesed istusid netis
kui kuningas suri
justkui oodates midagi
nagu surmast võiks keegi tagasi tulla
ja ta keha lendas helikopteriga Los Angelase kohal
ta väsinud süda
mis ei jõud enam töötada
kui ma pugesin öösel Su kaissu ja ütlesin
Jackson on surd
ja leinajad on Jacksonite maja juures
ja leinajad on UCLA ees
ja Neverlandis
ja Ohios
ja neegrid tantsivad Haarlemis
ja Jacksoni keha lendab helikopteriga
Los Angelase kohal
ja ma mõtlesin
sel ööl kui Jackson suri
Indiana
Sinu taevas on kõige ilusam



palveta ka minu pärast, palun!
tänan Sind.