reede, 19. juuni 2009

Lõputu stress

Mul on viimasel ajal ikka päris raske olnud. Püüan oma kätega kogu "maailma" koos hoida, ja saan aru, et see ei ole võimalik. Tahaksin, et kõik läheks minu suunas ja minu viisil...

Ärkan varem. Otsin rohkem kui tavaliselt Jumalat.

Mõtlen, mis saab aasta pärast, kas Koma-tööliseid toetatakse? Või mis saab tunni pärast? Kes koristab soki põrandalt. Minu maailm on tegelikult väga laiali. Ma olen muretsejatüüpi.

Tahan lisada endale kasvõi ühe küünra päevale juurde, aga tegelikult tean, et see ei toimi nii. Tahaksin, võtta endale kaela sama härjaikke kaela nagu Kristus, et leida hingamist ja kergendust koormaist, aga olen täis uskmatust.

Usklikud on ka uskmatud.

Paljud täna rõõmutsevad. Neil lõpeb kool. Mina tahan koos teiega rõõmutseda. Tulla ja pidutseda. Aga ma muretsen, et igale poole mind ei jätku... Miks ma küll võtan nii palju vastutust? Oh hing, miks sa oled nii rahutu?

4 kommentaari:

Kristel Luide ütles ...

Mõistan Sind poolelt sõnalt. Olen üks neist, kes lõpetab see aasta ja ees on tulevik, millest mul aimugi pole.
Siit algab usaldamise võlu: Jumal teab. Temal plaanid ammu tehtud. Kui muidu ei saa, tuleb seda aina korrutada, et Jumal ei taha halba oma lastele.
Ja rumalad/uskmatud/usaldamatud, nagu me oleme, peamegi rasketel aegadel seda lihtsalt aina korrutama, et see lõpuks kohale jõuaks!
Jõudu ja tarkust ja usaldust Sulle!
You can do it! :)

Liisureet ütles ...

Ma loodan, et te parega minu lõpetamisele ikka jõuate:(!

nete ütles ...

... aga mulle MEELDIB, et Jumala sõna järgi muretsemine on patt!
Iga kord kui sellele mõtlen, hakkab kuidagi KERGEM...

Maria Wagner ütles ...

Lugesin kirju oma postkastist ning üheks kirjaks oli päevasõna.
Lugesin neid punkte ning mõtlesin, et mitte ükski neist ei lähe mu pihta - küll on jama.
Hakkasin neid punkte ümber kirjutama kui siis teise punkti juures tabasin ära, et äkki Jumal kasutab mind, et saata sinule, Märt julgustussõnu.
Jumal kuuleb meid . Ta kuuleb kui me jagame Temaga oma rõõmu ent ka rasketel aegadel on Ta meile lähedal kuulmaks meie appihüüdu. Meie Isa armastab meid ning kindlasti ka seepärast seab Ta meie jaoks valmis erilise sõnumi just hetkeks, mil me seda vajame.

Märt usalda Jumalat - tunne Temast rõõmu. Anna KÕIK Talle üle ning lase oma MÕTETEL ja VAIMUL PUHATA:
Psalmid 37:3-6
Looda Issanda peale ja tee head,
ela oma maal ja pea ustavust!
Olgu sul rõõm Issandast;
siis ta annab sulle,
mida su süda kutsub!
Anna oma tee Issanda hooleks
ja looda tema peale;
küll ta toimetab kõik hästi!
Ta toob esile su õiguse nagu valguse
ja su õigluse nagu lõuna selguse.