neljapäev, 12. august 2010

Miks ma nii vähe blogin?

Heip. Olen blogiposte tegemas harva. Tunnen, et pean seda põhjendama, sest jätkuvalt on lugejaid, kes iga päev käivad siin lehel.

Olen viimasel ajal hakanud facebookima maailmaga. Ma ei ole veel kindel, kas see on parim viis avalikuks eneseväljenduseks ja kommuuni loomiseks, aga praegu proovin seda.

Teine põhjus on selles, et mul kipuvad tööpäevad minema 8+ tundi ja pereaeg kodus seab selged piirid postituste kirjutamisele. Enam ei ole elu selline, et saaks lihtsalt tund aega arvuti ees istuda.

Homme, 13. august, on mu viimane tööpäev. Siis on 3 nädalat puhkust. Kavatsengi oma viimase tööpäeva veeta looduses palvetades ja järgmise hooaja planeerimises. Tahan ka teada, kas Jumal tahab, et blogiksin edasi.

Praegu tunnen, et see on mu kohus. Ja lõdva vinnaga ei tasu asju teha... muidu raiskan enda ja teiste aega.

Elame näeme! Elamä on laifi. Täitsa kaifi. Kui sul on lisaarvamusi, kommenteeri!

Kommentaare ei ole: