neljapäev, 26. august 2010

Vihmapilv on saadetis

Ükskord vaatasin ehitusel aknast välja. Sealt paistis Ülenurme lennujaam. Aeg-ajalt propellerid lõid käima ja keegi tõusis aeglaselt üle puude pilvede poole. Tol korral ma mõtlesingi, et üks asi mulle meeldib...

...mulle meeldib, kui ehitusel olles hakkab vihma sadama. Kõik aknad hakkavad nutma. Katus mängib trummi ja mul on hea kindel olla. Omas kodus on tore vihma vaadata.

Ütlesin seda ka Jumalale. Ja ta vist kuulis.

Nüüd on mitu korda hakanud sadama. Ja just siis kui mina ehitusel ringi liigun, tuleb vihmapilv maja kohale. Ta vist ainult ei kuulnud, vaid ma vist ka meeldin talle.

Päris armas. Päris šeff.

1 kommentaar:

Ennww ütles ...

Kunagi olevatüks talumees õhtul palvetanud: "Jumal, kasta minu kuiva kartulimaad... ja naabrimehe kuiva heina."

Mulle ka vihm meeldib. mõnikord. Kui aga muru vajab niitmist ja küttepuud kuuri panemist, siis. Iga päev, kui ma töölt tulen ja auto ära pargin, hakkab vihma sadama :). Ongi jälle muruniitmisega selleks õhtuks ühel pool.
Õnneks küll sinu vihm minu tegemisi ei sega :D