teisipäev, 3. märts 2009

Palve vägi

Nüüd kui raha on vähem, aega kulub üha rohkem magamisele ja kui päevad on tegemiste jaoks lühikesed. Nüüd oleks aeg õppida tundma palve väge. Omal ajal olen sellest rohkem siin blogis kirjutanud. Aga kuna olen rohkem tegutsejatüüpi ja jõudu alati jätkub, siis ega ma...

...palveväge tihti ei ole praktiseerinud.

Samas on üks skeptiline blogija juba nimetanud usklike palveid täiesti mõttetuks. Ta ütleb, et kaks kätt tööd tegemas on rohkem väärt kui 1000 kätt palvetamas. Ja tal on täiesti õigus! Kui vaid käed, ja mitte südamed, palvetavad - siis tõesti, parem on higistada!

Eelmine aasta oli minul ja Gretal megalaen kaelas. Kuna mu abikaasa on rahvuselt soomlane, siis õppelaen oli suisa kohustuslik. Arstiteaduskonnas on numbrid eriti suured. Eks siis andis meilegi üks mu vaimulikke juhte Dave Patty soovituse: palveta spetsiifiliselt ja nii kaua, kuni Jumal vastab.

Jumal vastaski. Loomulikult oli meil oma osa olla korralikud tagasimaksjad. Aga oli ka väga palju ootamatuid imesid, mille tulemusena üle 250 000 kroonine laen sai ühe aastaga makstud.

"Teie leebus (kr keeles epieikes - mõistuspärasus) saagu teatavaks kõigile inimestele (ka blogilugejatele). Issand on ligidal! Ärge muretsege ühtigi, vaid teie vajadused saagu kõiges Jumalale tatavaks tänuütlemisega palumises ja anumises. Ja Jumala rahu, mis on ülem kui kogu mõistmine, hoiab teie südamed ja mõtted Kristuses Jeesuses." (Fl 4:5-7)

Küll ikka usklike elu tundub lihtne. Kas pole?

3 kommentaari:

reet ütles ...

250 000 aastaga tagasi? Hm, niisugust imet tahaks minagi.
Palvetamisel on tõesti suur vägi, mina olen kogenud nii tervise- kui muidu imesid, mida ilma palveta vaevalt et oleks juhtunud.

Sirli Küber ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
m2rtsaar ütles ...

nii räägitakse jah, et see lõhkilaenamine tulla inimese ahnest südamest. ja ahnnest lahke inimeseni on tõesti teekond nimega ime.