neljapäev, 13. märts 2008

Greta: Halloo Märt!

Sa oled ikka huvitavates kohtades iga kord, kui sinust kuulen! Eriliselt vedanud on sul ikka... Heakene küll, räägin siis mis meil vahepeal toimunud on.

Emme on meil külas, mis tähendab hästi palju.

Esiteks on ta panustanud oma südant ja jupp aega selle peale, et viia välja vaibad ja tõmmata meil tolmu. Ja mina, kes arvasin, et sul oli asi kontrolli all, heh. Igas tahes, mul on tohutult heameel selle üle, kohe teine puhas tunne, kui korterisse sisse astub.

Teiseks ei söö ma midagi, mis ikka väga hea ei oleks. Käisime täna Tsink Plekk Panges lõunat söömas ja tegime kohvipausi linna peal. Très bon. Ehk interneti sõnastikujärgi: väga hea.

Kolmandaks jätan ära kõik tegevused, mis mul tavaliselt on. Siiamaani on ära jäetud emadegrupp, kodugrupp ja beebilaulmine. ”Ei” siis teistele ja ”jah” emmele. Kui jah, meil käis Anna-Maria külas, mis oli tore.

Viimane uudis on, et tal hakavad kõrvad valutama, kui ta jookseb.

Neljandaks ja viimaseks, emaga saab koos pulli. Olen ikka seda meelt, et inimesed saavad
vanemaksjäädes aina tüüpilisemaks. Tunned mu ema, toon näite:

Õhtul kui ta reisilt tuli, vaatasime Wilmaga aknast välja selleks, et näha, kuna ta autoga tuleb. Sattusimegi õigel hetkel vaatama: emme seisab auto juures õues ja pagasnik on avatud. Järsku kõnnib ta vaateväljast ära ja naaseb kolme teismelise tüdrukuga.

Kõigile jagatakse kotte ja šokolaadi.

Emme oli siis näinud kolm tüdrukut suitsetamas maja ees ja mõelnud et võiks neile šokolaadi anda. Siis oli tulnud meelde, et tal on nii palju kotte. Järsku aitavad nad viiendale korrusele tassida. Mõeldud, tehtud. Tüüpiline.

Lõpuks tahan mainida kaks asja.

1. Nägin täna lõunakeskuses ühte paari, kelle pulmas ma laulsin kaks aastat tagasi. Mees prantslane ja naine venelane, aga omavahel räägivad inglise keeles. Hästi sürr oli, ma ei tunnegi neid, aga tundsin ära.

2. Tundub, et olen loobunud sulle kirja kirjutamast, vaid kirjutan nagu sinagi blogi. Kui võrrelda selle kirja stiili eelmistega ei ole ta üldse sarnane.

Tervitused, Bellibone (ilus ja hea südamega naine)

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.