laupäev, 8. märts 2008

Greta: Wilma pissis

Eksootikat kui palju! Päris omapärane käia sellistes kohtades, millest tõesti oled nii palju kuulnud, aga mitte näinud. Kuidas oli siis kõrbes ööbida? Mul omapoolt kõrbe-tunnet ei olnud magades, sest Wilma pissis keset voodit. Ja üks hetk hiljem oksendas minu koha peale.

Eile proovisin produktiivne olla. Läksin Tuuli juurde välja trükkima mingit taotlust, mis Soome haigekassa jaoks vajalikuks läheb. Ma meie arvutis ei saanud lahti. Aga nende printer ei töötanud. Läksin edasi linnavalitsuse kontorisse aadressi muutuse teatama. Aga oli kinni. Läksin koju ja tühjendasin postkasti. Aga postkastis oli üks kiri, mis oli tulnud tagasi millegi pärast... aga sain D-vitamiini poest ostetud vähemalt...

Liina käis mul külas eile õhtul, nad võib-olla tulevad täna ka Chrisiga mind lõbustama. See on vist kõik, mis täna toimuma hakkab. Muidu on mul plaanis minna vaatama kokkuhoid.energia.ee-st kuidas elektrit kokku hoida, heh.

Wilma muidu keerab nüüd mõlematpidi. Tahtsin sulle filmida, sest kohe kui panen teda selili keerab ta ümber. Aga kui ma tulen kaameraga jääb ta lihtsalt mind vahtima. Praegu magab ta ja keerab ainult unes.

Milline ilm on teil? Kas me pakkisime õiged riided sulle? Siin on päris ilus ilm täna, päike paistab ja on rahulikum tuul kui eile.

Homme hoian lapsi beebilingis kirikus, see on tegelikult täitsa tore. Mulle meeldib see lasteprogramm, mis suurematele lastele mõeldud. Naljakas on. Ja esmaspäeval tuleb emme!

Egasmidagi. Hoia end ja proovi kõrbest välja kasida ja mulle helistada!

Oled kallis!
g

Kommentaare ei ole: