kolmapäev, 20. juuni 2007

Ostan türklaselt auto, aga...

...aga auto tegelikke omadusi ei teagi. Olen ju ise võhik ja hobuse hambaid pole saand vaadata, sest ma Eestis. Suksu aga Saksamaal, Stuttgartis. Türklaste garaažis. Rändan kohe-kohe sinna.

Sõber Craig tuleb minuga kaasa. Praegu oleme Tallinna lennujaamas. Ta just tõi mulle cocapurgi, sõnadega: "Its a roadtrip. Lets
 celebrate!"

Masin maksab 3500 eurot (55 000 k
rooni). Ühtlasi on see nii minu kui Greta jaoks esimene auto. Punast värvi, perele mõeldud käru. VW golf koos diislimootori ja õhukonditsioneeriga.

1. Palju oleme kuulnud autopededelt: "Päris kallis. Eestis saaks parema."
2. Aga nii ei tohi mõelda, kui teed kalli ja olulise ostu. Ning oled otsuse teinud.
3. Tuleb mõelda ja öelda nii nagu Greta isa: "See ongi parim, mille ise ostad."

Täna öösel ööbime 20 euro eest mingis türklaste korraldatud ööpaigas. Hommikul ilmselt näeme, milline on masin ja hakkame pabereid ajama. Võimalik, et kohtume ka onu Petsiga. Vend on rekkaga jälle Euroopas.

Ja arvestades tõika, et nii Craig kui Pets on suured mehed, siis võibolla saab isegi mõnisada eurot alla tingida. Elame näeme... ja eesti-türgi suhted Saksa pinnal ruulivad!

Soovige mulle turvalist teed (5 minutit lennukini)

5 kommentaari:

Max ütles ...

Hmmm... Märt-poiss, ma algul millegipärast sain aru, et lähed hoopis VW Passatit tooma...
Enivei ole tubli ja ära roolitaga magama jää :)

Maria ütles ...

Netist võib nii mõndagi autoostu lugu leida. Ja just saksamaalt. Ise olen kuulnud otse ülevaadet kuidas saksas autot ostmas käidi.
ausat öeldes... Mina oleksin eestist ostnud.
Aga noh.. nii on ju põnevam.
Ja mis põhiline kivi kotti.

Liis ütles ...

Tule siis ikka autoga tagasi. :)

Maria ütles ...

ootan juba reisikirja ;)
Ja kindlastis eda kuidas läks ;)

m2rtsaar ütles ...

elagu. ma olen tagasi!