pühapäev, 12. august 2007

Toolile istub Eesti Naine!

Tänane külaline on täiesti tavavine Eesti naine, kes ütleb, et ei taha saada kibestunud ja virisevaks vanamutiks. Küll aga on ta naelutatud kohvi, raamatute ja kellegi muu külge... Tule istu toolile, pool-anonüümne naine! Oled teretulemast!

Kes sa oled?
Olen üsna tavaline Eesti naine, kes töötab põhiliselt meeste seltskonnas. Töövahendiks on sõna ja käed. Iseseisev, iseteadlik, tüüpiline emalõvi.

Kuidas sa sündisid?

Seda ma ise muidugi ei mäleta, aga räägitud on, et emal jäi ilusal südasuvisel päeval pesupesemine seepärast pooleli. Ja veel on räägitud, et ma olevat olnud väga tõmmu, mustade juustega. Ema on valgenahaline linalakk ja ämmaemandad olevat kooris imestanud – mis mustlane isa siis on?
Tean ka seda, et olen armastuse laps ning see armastus kestab siiani – mu vanematel on kuldpulmadki juba peetud.

Sinu pere ja muud loomad?
Praegusel hetkel koosneb pere minust ja mu täiskasvanud pojast, meie kahest kassist ja superilusast krantsist nimega Sir William. Vahelduva eduga figureerivad majapidamises ka mu kaks tütart oma kaasadega ja kaks tütretütart.

Millest oled (olnud) sõltuvuses?
Sõltun jätkuvalt kohvist, raamatutest ja headest inimestest.

Räägi üks kurb lugu
Kui see just kurb peab olema…
Meie eelmise koeraga juhtus nii, et tal tekkis lõualuukasvaja, mis päris hullusti välja ka paistis. Arst ütles, et lõigata kahjuks ei saa, aga kuni loom kenasti sööb ja mängib, poleks vaja teda magama ka panna. Üritasime siis looma elu nii mugavaks teha kui võimalik. Aga keegi suvaline tüüp helistas loomakaitseseltsi, sealt lendas paar tibi kohale, räuskasid ja lõugasid mis kole, süüdistasid meid kõigis seitsmes surmapatus ja jooksid naabrid ka läbi, et aru pärida, mis inimesed me küll oleme. Olid valmis kohe arsti kohale tooma, et koer magama panna. Meie oma tohter imestas, et ma politseid ei kutsunud, mul oleks selleks täielik õigus olnud. Paar nädalat hiljem pidime oma lemmikuga tõesti lõplikult hüvasti jätma, aga saime seda teha pereringis ja meie tohtri südamlikul toel.

Lemmik raamatutegelane?
Miss Marple

Millised laulusõnad on sul peas?
Neid on palju ja mitmes keeles. Paar lemmikut: Ainult päev …, Mis tunneb hing… (leiduvad KLPR-s), Käime katuseid mööda (Smilers)…
Aga viisi ma ei pea.

Kes/mis sind närvi ajab?
Inimesed, kes arvavad, et ainult neil on õigus ja kõik teised eksivad.
Igasugused nõmedad arvamused puuetega inimeste kohta.

Kelleks ei taha saada?
Kibestunud ja virisevaks vanamutiks

2 tõde ja 1 vale enda kohta (mitte selles järjekorras)
¤ mu isiklikus raamatukogus on üle 20 000 raamatu
¤ mul pole kunagi midagi selga panna
¤ ma ei armasta kokata, kuigi teen seda päris rahuldavalt


Järgmine lugeja istub toolile 19.augustil. Kellega tegu on, pole veel teada, sest kirjakest pole saabunud. Küll aga saab ta olema põnevusega oodatud!

Sinagi oled oodatud istuma toolile... aidates sellega Märdil võidelda tema minakesksuse vastu ja rääkides maailmale, mis sorti inimene oled sina. Et pühapäevatoolile pääseda, loe postitust "Aidake mul blogida!"


Eelmised pühapäevad:

Toolile istub Pirita Ott!
Toolile istub Kopteri Anniki!
Toolile istub Beethooveni Kristi!

Kommentaare ei ole: