pühapäev, 19. august 2007

Toolile istub Kala Kats!

Tänane külaline siin blogis on Kats, kelle sõber maeti prügikasti. Samuti ei meeldi sellele noorele neiule inimesed, kes näitavad näpuga taeva poole... Teretulemast Kala Katsile! Tule istu toolile.

Kes sa oled?
Kats olen. Täiesti tavaline noor neiu, tubli töömesilane ja kohe kohe saab minust tudeng.

Kuidas sa sündisid?
Ilusal suvepäeval hakkasid emal tuhud ja tuli sõita umbes 80km Tallinnasse. Isal oli väga lahe roosa (jah - roosa!) vanakooli auto (ma kahjuks ei mäleta mis marki) ning sellega võeti reis ette. Loomulikult vedas auto natuke alt ja reis oli ema jaoks närvikõdi täis, aga Pelgulinnas nägin vist esmakordselt ilmavalgust.. Ja seda roosat autot mäletan siiani, sest kui see töökojas vanaduspõlve veetis, meeldis meile sõpradega selles mängida.

Sinu pere ja muud loomad?
Meil pole tüüpiline ema-isa-kaks last-koer perekond. Vanemad on lahutatud. Kumbki elab oma elu. Mul on üks 17a õde ja üks natuke rohkem kui 2a lahe poolvend. Koduloomi mul pole.. aga vanavanemad on!

Millest oled (olnud) sõltuvuses?
No ikka vana hea kohv. Iga hommik üks tassike - muidu ei lähe päev käima. Kuid päevasel ja õhtusel ajal ütlen kohvile ära. Hullemini olen vist headest raamatutest sõltuvuses.

Räägi üks kurb lugu
Kunagi kui Tallinnase sai elama tuldud, kinkis vanaisa mulle kuldkala. Ta oli tol hetkel mu ainuke sõber ja oli seda oma 5 aastat. Ta elas üllatavalt kaua ning suri üks päev lihtsalt vanadusse. Vanaema lubas ta ilusasse karpi panna ning aeda matta, kuid lõpuks sai kalale ikka kirstuks plaastrikarp ja hauaplatsiks kõlbas prügikast ka. Olin nii vihane ja õnnetu ning solvunud. Tagatipuks sain samal õhtul kala süüa, mida ma loomulikult ei suutnud süüa. Siiamaani eriti ei söö.

Lemmik raamatutegelane?
Ravic, raamatust Arc De Triomphe.

Millised laulusõnad on sul peas?
Peast oskan ainult siis laulda, kui muusika ja laul ise taustaks käib.

Kes sind närvi ajab?
Inimesed, kes arvavad, et on maailmanaba ning hoiavad oma väikest sõrme kõrgel taeva kohal.

Kelleks ei taha saada?
Halvaks ja trotsi täis vanamutiks, kes bussis kõiki noori kepiga togib, et paar bussipeatust istuda saaks. Tõesti, ei aitäh.

Mõtle välja 2 tõde ja 1 vale enda kohta
* lähen ülikooli sisekujundust õppima
* jätan alati voodi tegemata
* mulle meeldib 80-ndate ja 90-ndate tantsumuusika

Vaata veel:
Kala Katsi blogi


Järgmine lugeja istub toolile 26.augustil. Tegemist on mehega, keda hüütakse Lumivalgukeseks ja kes väidab, et tal on parim naine ja parimad lapsed. Jääme teda põnevusega ootama!

Sinagi oled oodatud istuma toolile... aidates sellega Märdil võidelda tema minakesksuse vastu ja rääkides maailmale, mis sorti inimene oled sina. Et pühapäevatoolile pääseda, loe postitust "Aidake mul blogida!"

Eelmised pühapäevad:
Toolile istub Eesti Naine!
Toolile istub Pirita Ott!
Toolile istub Kopteri Anniki!
Toolile istub Beethooveni Kristi!

Kommentaare ei ole: