pühapäev, 26. august 2007

Toolile istub Trak Peeter!

Seekordne külaline siin blogis, istumas toolil, on Trak Peeter. Mees, kes ei salli lemmikvorsti, ütleb end olevat sõltuvusteta ja kelle elust on suur hulk aega möödunud sõnaga "trak". Teretulemast Trak Peetrile... tule istu toolile!

Kes sa oled?
Raske küsimus. Kõik selgub paljudest asjadest, kes olen. Oleneb riietusest, ametist, seltskonnast. Aga mul on nimi ka, Märdile Onu Pets. Internetis Ryanman, Rudolf Roerich, Lumivalguke.

Kuidas sa sündisid?
Eks ma ei olnud kindlasti oodatud laps. Seda enam olen ma olemas. Tõestan endale ja teistele, et olen. Seda tõestamist on jätkunud tänase päevani.

Sinu pere ja muud loomad?
Vot perega mul on vedanud. Parimat naist ja parimat lapsi ei ole lihtsalt võimalik omada. Ei näe mingit põhjust miks on nad nii super. Ei tea toredamat kodu ka kellelgi. Muude loomade kohta võiks seda öelda. Aastaid ajasin äri ja kõik olid seotud liitega Trak. Oli Trak, Trak T.C Trak AB, Trak Trade Center, Trak Pen jne. Mõtlesin, et kui koera võtan, peab selle nimeks saama TRAK DOG, aga seda õnne mul pole veel olnud.

Millest oled (olnud) sõltuvuses?
Ei tea ühtegi sõltuvust. Teest ja kohvist võin kuude viisi ilma olla. Hea vein maitseb koos hea seltskonnaga. Lihast ja magusast võin väga kergelt ima olla. Näiteks ei ole ma viimase paari nädala jooksul midagi magusat söönud ega terakestki liha. Raamatuteta saab ka läbi. Internetita kehv on, aga ei põe. Pereta on ka kehv, aga saab hakkama. Ei tea mingeid sõltuvusi. Kõigeta saab hakkama.

Räägi üks kurb lugu.
Kurva looga on mul küll kehvasti. Tuleb kohe meelde sadu meeldivaid ja sadu naljakaid lugusid. Aga kurba lugu ei tule kühe mitte meelde. Ju vist ei taha meenutada. Mingi sisemine alalhoiuinstinkt. Aga ma mõtlen sellele kurvale loole, vast kunagi kirjutan.

Sinu lemmik raamatutegelane?

Milline neist tuhandetest? Viimase 10 päevaga olen lugenud 12 raamatut. Ei ole keegi neist mu lemmik. Kas peaks olema?
Lemmikud saavad olla ainult siis, kui vähe häid asju saad. Aga kui enamus on head. Enamus toite maitseb, kui kõht tühi on. Kus on siis lemmik? Tean ainult lemmikvorsti. Aga see eriti mulle ei maitse.

Millised laulusõnad on sul peas?
Lauldes ma nooti ei kasuta. Sõnad on õhus juba enne olemas, kui välja pean ütlema. Kui üks sõna on lauldud, tean mis on järgmine jne. Nii tean sadu laule peast. Laul peab enne peale hakkama. Kui mõtlen inimestele, tean ka nende telefone peast. Inimene toob numbri esile. Laul toob sõnad.

Kelleks ei taha saada?
Ei taha pastoriks. Ei taha vastutada nii palju. Tahan vahetevahel lollusi ka rääkida, aga pastor ei saa.

2 tõde ja 1 vale
¤ Kõnnin, kui ilm lubab, 10 km päevas
¤ Püüan kõike teha hästi korralikult
¤ Püikesetõus meeldib rohkem kui loojang

Järgmine lugeja istub toolile 1.septembril. Tema hüüdnimeks on Beibe, kes nägi ilmavalgust rongis. Keset enda avamiselugu räägib ta ühe emotsionaalse pildi minevikust, seotud jala amputeerimisega... jääme Beibet põnevusega ootama!

Sinagi oled oodatud istuma toolile... aidates sellega Märdil võidelda tema minakesksuse vastu ja rääkides maailmale, mis sorti inimene oled sina. Et pühapäevatoolile pääseda, loe postitust "Aidake mul blogida!"

Eelmised pühapäevad:
Toolile istub Kala Kats!
Toolile istub Eesti Naine!
Toolile istub Pirita Ott!
Toolile istub Kopteri Anniki!
Toolile istub Beethooveni Kristi!

1 kommentaar:

kukupai ütles ...

Peetrile: pastor ei saa (õigemini tal ei sobi) lollusi rääkida avalikkuse ees, omas seltskonnas ikka saab. Ja kes ütleb, mis teiste meelest lollus on, kuigi sinu meelest ei ole....