reede, 2. november 2007

490+ armastus

Omapärase olukorra on blogilugejad tekitanud. Mind provotseeriti rohkem armastama ja soojust välja andma. Ja mina arvasin, et kui ma oma tööst lähemalt räägin (selle unistusi avaldan), siis jäävad inimesed külmaks ja lihtsalt ignoreerivad mind.

Aga tüng, hoopis pandi täie rauaga vastu.
Ja kui ma õigesti teist aru sain, siis tegelikult oli teie sõnum veelgi jõulisem kui minu?

Mina ütlesin, et Tartusse on vaja 490+ kirikut juurde. Ruttu!
Teie ütlesite, et on vaja palju rohkemat kui 490+. On vaja "rohkem kui Jeesuse juurde viijaid" (R.D.Noper, 25mees), "sõnumit, mis jõuaks kodudeni" (Maria 28naine) ja "eesmärke, turvatunnet ja soojust" (Ott, 19mees).

Kui kirik oleks kui korvpallihuviliste bande, ütles endine pastakakaupmees, onu Peeter Vardja (52mees). "Seal on arusaamist ja armastust rohkem kui kirikutes ja kogudustes."

Seega ei ole minu töö mitte lihtsalt kirikujuhtide jalgealuse toetamine, vaid armastusepisiku jagamine. Ja teie, kallid blogipiilurid, olete osa sellest! Vähemalt, sõnakamad teist.

Ärge siis tulevikupostitustes süüdistage, kui ma kedagi teist selle kaudu armastada püüan. Või siin blogis trepikoja-armastusekogemusi jagan.

Homne teema:
Internetikirik anonüümsetele - on olemas!

2 kommentaari:

Ray D. Noper ütles ...

Ee.. wishful thinking.
Ma ütlesin, et 490+10 oleks rohkem, kui Tartus on reaalseid, mittepühapäevakristlasi.

Maria ütles ...

Tere Märt!

Mul on sulle üks küsimus. Kuna see on liiga pikk sai see minu blogisse omaette teemana üles. See on osaliselt seotud sinu kahe viimase postitusega. Kõik ülejäänud on samuti teretulnud oma arvamust avaldama.

Maria

www.claara.wordpress.com