esmaspäev, 5. november 2007

Me läheme sünnitama!

Täna see siis lõpeb. Möödas on 40 + 2 nädalat. See tähendab, et sööme paar võileiba, võtame kotid ja sõidame selle esimese lumega sünnitusmajja. Ja kui hästi läheb, siis tervitame maailma uusimat inimest. Meie tütart, imeliselt loodud plikat.

Me pole seda kunagi varem teinud. Sünnitamist, ma mõtlen. Aga see saab põnev olema! Mina lähen masseerima ja julgustama. Olen teine viiul. Ja minu kaunis naine teeb loodetavasti esiviiulil kauni soolo.

Kuna nädalaid on juba kaks tükki üle läinud, siis sünnitustegevus kutsutakse esile. (vist tabletiga, muidu on kaks meetodit veel) Seega oleme maganud terve öö suht kehvakesti. Aga tead, täitsa sama tunne oli nagu sünnipäevaöödel - selline ebamõnus ootus. Ja see oli esimest korda öö, mil meil olid need sünnipäevatunded ja mitte kummalgi meist pole sünnipäev!

On hoopis ühe tüdruku. (muidugi, täna on ka Kuldar Jürma sünnipäev, 25a, aga mitte temast ma ei taha rääkida...) Tüdruku nimi on veel saladus. Ohhohhoo.

Õhtune magamaminek oli natuke nukker. Olin teiste abielu- ja muidu toredate meestega saunas ja mängimas. Greta vaatas teiste naistega tantsivaid tähti. Meil aga läks meestega hullult pikale... üle südaöö. Mina teen muudkui leveleid, kogun võluasju ja tapan kolle...

...Greta aga magab üksinda oma voodis. Soovides end hommikuks kuidagigi valmis panna. On end üksi pesnud, piiblit lugenud, palvetanud. On üksi mõelnud ja olnud. Ja teades, et tema mees on kuskil mujal. Ära.

Sel tähtsal ootusööl...

Tulin koju. Greta tuli uksele, polnudki pahane(!). Mõtles vist rohkem lapsele kui mulle? (hea või halb?) Jube kiirelt siis kobisin voodisse - tavaliselt loivan. Aga kui me siis magama jäämas olime, siis ma vaatasin, et tegelikult, kuigi Greta kõht on nii suur, on ta sõrmed nii-nii väikesed.

Keegi peab ju neid ka hoidma!

Ja eks ma siis püüdsin hoida neid. Kuid kahju, et ma selliseid asju nii hilja mõistan. Et olen oma naise kõrval siis, kui kollid tapetud. Aga mitte esimesel levelil. Enne esimesi kolle.

Nüüd aga autosse ja sünnitama.
Bon džorno printsipessa!

7 kommentaari:

Maria ütles ...

Jõudu teile!!

miramis ütles ...

Jõudu! Palvetan.

Helin ütles ...

Ma koguaeg kiikasin Su blogisse, et kas juba ometi.... Nüüdseks loodetavasti on väike armas tüdrukuke ilmale tulnud. Jõudu ja palju terviseid Gretale, Sulle...ja teie uuele pereliikmele!

Unknown ütles ...

hurraa! ta on käes ja ta on kindlasti üliarmas! hästi palju õnnistusi ja nägemiseni ja nime teadasaamiseni! Matthias ja Annika vihmasest Pärnust,

Unknown ütles ...

Palju, palju õnne uue ilmakodaniku sünni puhul teile kallid Märt ja Greta!
Palju Jumala juhtimist ja kaitsmist teie pisitütrele:)

m2rtsaar ütles ...

aitäh teile!

Kats. ütles ...

Armsa lapse oskasite ikka teha.. Näitasin pilti oma mehele ka, et võib-olla võtame eeskujuks kunagi :D Aga palju askeldamist ja unetuid öid teile siis minu poolt ka ;)