reede, 30. november 2007

Liina ja Taavi kihlusid! jepijee!

Igas päevas on oma pärl. Ja mõned inimesed võivad olla selle pärli loojaks. Minu tegid täna rõõmsaks Liina ja Taavi, kes andsid teada, et kihlusid!

Taavi sai kohe mitu rasvast punkti minu käest selle eest juurde.

Limusiiniga sõitsid nad 28.november Tartust-Pärnusse. (kui seda kuulsin, tundsin end rotina. Tuli meelde, et kui meie Gretaga kihlusime, siis ma lasin oma emal vana Nissaniga meid teatrisse viia).

Ammende villas oli neil oma ruum. Oma kokk, viiuldaja ja ettekandja.

"Kui ma seda perekonnale ütlesin, et kihlusime, siis keegi ei uskunud," ütles Taavi. "Ema jäi lihtsalt vahtima." Ja õemees Rene lasi Liinal käed laua peale panna, et ei ajaks suust suitsu.

Kallid Liina ja Taavi. Olen teie üle väga õnnelik. Usun, et see on eriline aeg ja lubadus, mida te sel päeval tegite oli ikka eriti kõrge latiga. Samuti oli see samm ikka väga tugeva väärtusega. Sest vähe on neid, kes usuvad sellesse, millesse teie panustanud olete!

Olete armsad! Ja meie poolt ikka armastatud! Jee!

Pulmad on USA iseseisvuse päeval. Vend Peep saab jälle laulatada.

Kommentaare ei ole: