laupäev, 10. november 2007

Hellalt rõõmus Emme

Õnne sulle emmekene. Ja tegelikult ka issikene. Võite panna sel nädalal kõvasti pidu, sest kõik 7 last, mis teinud olete -- on nüüd 18 aastat täis.

Minu väiksemal vennal on praegugi veel sünnipäevapidu. Aga ma poleks kunagi osanud arvata, et mu ema sellest osa võttes, on ikka hellalt rõõmus. Ikka hellalt rõõmus!

Juba terve nädala on ta kogunud pidulikke lilli ja küünlaid. Ja kuigi ise ikka veel kolmel töökohal rabamas, läbi elanud igakuised migreenihood, infarkti ja-mis-kõik-muud-veel... Ta on ikka hellalt rõõmus!

Kui täna sünnikodusse läksin, siis muudkui naeratas ja viskas pöidlaid. Jalutas viimaks treppi mööda ülemisele korrusele magama. Seljas lilla hommikumantel (peal lastelaste okseplekid) ja käes küünal. Küsin, kuidas ta seda elukest nüüd kokku võtaks (30 aastat emana).

"Möödas!"

"Mis ma muud oskan öelda, kui et tänu Jumalale."

"Elame edasi!"

Ja homme on siis isadepäev. Õnne sulle Issi! Pidu ja trall võib jätkuda.

4 kommentaari:

Karuema ütles ...

muideks, emad ongi sellised, et sa teaks...nemad on rõõmsad ka siis kui nad surevad...sest ikka on oma lastest miskit rõõmu meenutada...ja kui mina oleksin sinu ema laps, siis ei lubaks ma oma emal nii palju tööd rügada...

m2rtsaar ütles ...

aga kui sa oleksid minu ema, siis sa ei võtaks seda "ära-tee-tööd" kuulda.

ma arvan, et ka isadel on võimalus tunda surres rõõmu. ehk suurematki rõõmu kui emadel!

(aga minu isiklik taust isana on seda väites liiga nõrguke... nii et peab ootama mõne vanema isakese arvamust)

Ingrid ütles ...

Sirjele ja Ainile tervitused ja kallid!
Ingridilt & Meeliselt

valgeseelik ütles ...

Fantastiline!!!! Olen lugenud Su blogi ja saanud tuttavaks Sinu perekonnaga ja Sinu tegemistega, aga ma ei tulnud selle pealegi, et ma tunnen Su ema kui kaunist ja säravat naist... Muidugi ma teadsin, et tal on palju lapsi ja et on nii tore perekond, aga ikka ei osanud ma kokku viia... Nüüd vaatan pildilt - Sirje! See on ju Sirje!!!!!
Tead, kui hea meel mul on! Vahva! Ja ikka parimad soovid Sinu emale ja Sinu enda perele!
Nii armas kohtumine! :)