pühapäev, 4. november 2007

Toolile istuvad Kallid Lugejad!

Kätte on jõudnud Blogitooli viimane vaatus! Viimast korda tulevad lavale meie möödunud pühapäevade kangelased. Täiesti tavalised inimesed, minu kallid lugejad, kes on teinud suvest-sügiseni oma isiku (enamus neist ka nime ja näo) avalikuks.

Suhtekorraldus-spetsialist Kadri Kirst on nimetanud neid pühapäevasid nutikaks nipiks ja edukaks kampaaniaks. Aga ei, trikimees ei ole olnud mina Märt. Trikke tegite hoopis teie!

Iga kord kui keegi teist tuli n-ö alasti lavale, mõtlesin mina, et oh-kas-mina julgeks nõnda avali rääkida? Rääkida oma kogemustest loomadega, aastatepikkustest sõltuvustest, isegi lähedaseimatest suhetest - kes meeste, kes naiste, kes oma lastega...

Teil oli julgust! Ja pange tähele, on kõrini blogisid, foorumeid ja kodulehekülgi, kus inimesed ütlevad välja üht-teist otse ja valusalt, pannes nimeks Anonüümne. Aga teie tegite teisiti!

Ja kui ma järele mõtlen, siis nii paljudel kirjanikel on olnud see võimalus kirjutada sissejuhatuseks "Kallis lugeja...". Aga minul on see võimalus, et kui ma ka ei kirjuta "Kallis lugeja", siis siiski tulevad kallid lugejad silme ette. Aitäh.

Kuid nüüd siis, kohtumiseni!

Annan teile edasiseks kaks lubadust:
1. Kindlasti tuleb varem-või-hiljem uus postituste seeria
2. Veelgi kindlamini püüan ma luua suhtluskanaleid teiega, minu kallite ja tegelikult, ainsate lugejatega

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

teineteisele ruumi andmine on igas suhtes oluline. ka blogisuhtes.

huvitav ja eeskujujärgiv, Märt. aitäh.

Liis ütles ...

ootan juba huviga uut seeriat.

Liana ütles ...

Mina tänan võimaluse eest ennast niimoodi avada:)

Anonüümne ütles ...

ning lõpetuseks sarjast usumängud:

Jesus is coming. Look busy.

Kadri Kirst ütles ...

oioi kus nüüd ütles! aga õige, me blogijad peame kokku hoidma!

PS! Palju palju õnne ja jõudu perelisa puhul, minu arvates on Wilma Loviise imeilus nimi!