esmaspäev, 5. november 2007

Wilma Loviisa Saar

Pikk ootus nii minul (ja eeldan et ka selle blogi lugejatel) on nüüd möödas. Lõpukslõpuks ometi ta sündis! Wilma Loviisa Saar (0). Ja ohh, ma ei teagi, mis nüüd kosta... Sünnitus oli ränk, aga see tulemus oli ka ränk-ilus!

Kumbki Risttee koguduse pastor on öelnud, et lapse sünd on nagu vaimulik kogemus. Kirjeldada pole võimalik. Ega siis minulgi sobi nüüd üle nende varjude hüpata ja öelda, et vot-mina-nüüd kirjeldan.

Esitan siis pigem paar fotot ja ühe üleskutse meestele. Ja aitäh teile kõik, kes te siin lugemas olete käinud! Nüüd lõhnab selle järgi, et Wilma hakkab mu maailma muutma. (samas ma püüan vältida seda, et see blogi titeroosaks muutuks)

Olen lihtsaltöeldes õnnelik.

Mehed. Kui te vaid teaksite kui oluline on teie roll järglaste ja uute inimeste ilmale toomisel ja kasvatamisel!
1. Sünnitus on päev, mil sinu meeskonnaga liitub üks uus liige.
2. See uus liige hakkab järgma nii teadlikult kui alateadlikult iga sinu liigutust.
3. Sina oled tema jaoks mehelikkuse standard. Sina võid olla tõeline kangelane või tõeline bastard. Lati sead sina!






4. Ja ärge arvake,
et kui perre sünnib laps, siis muutute teie armukadedamaks või saate vähem tähelepanu. Vastupidi. Kui te näete, kuidas naine kannatab elu-surma piirini (!), siis annate talle automaatselt nii palju lisapunkte, et armute temasse uuesti!

Kangelanna Greta on elus ja terve. Aga kurnatud ja õmmeldud. Siiski, lapiku kõhuga naine, kes ütles sünnituse ajal Jumalale "tänu!". Respekt ja lahe.

25 kommentaari:

Unknown ütles ...

armas pontsu!!!nunnu. palju palju taevaisa õnnistusi Wilmale.

Liis ütles ...

Ma just mõtlesin sellele, millal sa lõpuks isaks saad ja siis tulen sinu lehele ja esimene asi, mis mulle vastu vaatab on sinu väikese armsa lapse pilt. Palju, palju õnne sulle sellel tähtsal päeval.

Helin ütles ...

Ja tuligi tõesti juba täna veel uudiseid siia lehele! Nii lahe, et pisar tikub silma. Wilma on selline popsik et vähe pole. Minu sügav ja siiras respekt Gretale. Palju palju õnne teile minu ja loomulikult Olli poolt ka, kes jooksis kohe mu kõrvale pilte uudistama!!

Unknown ütles ...

Hoh! Vaat kui hea, et vaatama sattusin. Nägingi, mida tahtsin. Nii ilus.
Soovin teile õnne ja rõõmu ja kõike ilusat.

Mul nüüd on, mida järgi teha :)

Maria ütles ...

Palju palju palju palju õnne!!!


Pea astumas teel,
kaks jalga nii väikest,
kaks tillukest kätt pea haaramas päikest.
Jääb emale, isale, mure ja lootus
ja rõõm, mis mured kustutab sootuks.

valgeseelik ütles ...

Kullakesed, palju õnne ja rõõmu tütrekese sünni puhul ning südametarkust ja armastust tema kasvatamisel! Suur rõõm teie pärast!

Liana ütles ...

Südamlikud ja siirad õnnesoovid! Minul tuli õnnepisar silma:)
Veel üks väike Skorpionipreili:)

haavarebane ütles ...

Ootusärevus oli tõesti hästi suur! Imeilus tütar!

Palju-palju õnne teile :)

Hanna ütles ...

Hi Märt, I have been texting Greta so I am sending my greetings to you this way. She looks gorgeous and I really wish I could be there with you now. Lots of love to the three of you and hope to see you soon...this is something of a miracle not to be missed. Hanna (& jonas!)

davecup ütles ...

palju õnne perele!

Ennww ütles ...

Palju õnne, Märt ja Greta!
ja samas ka palju jõudu ja tarkust Jumalalt Wilma Loviisa kasvatamisel

Ott ütles ...

Nunuh, Märt-poiss (või Märt-isa?), nüüd tuli lõpuks aeg kätte, mil oled rõõmus isa.
Minu poolsed õnnitlused ja õnnistused.

Anonüümne ütles ...

Soovin, et Jumal kingiks rohkelt kõike, mida eelseisvate päevade-kuude-aastate jooksul vajate! Õnnistusi!

reet ütles ...

Palju õnne ja õnnistusi! Ja Gretale head taastumist!

carm ütles ...

kaua oodatud, kaunikene tõesti :) õnnistet kasvamist ja kasvatamist!

kukupai ütles ...

Palju-palju õnne! Väikesed tüdrukud on lahedad ja roosa on ju kena värv :)
Olge tublid!

miramis ütles ...

Palju õnne teile veel kord ja Isa parimat nii armastuse, tarkuse kui kõige muu poolest teile kõigile üheskoos pereks kasvamisel!

Triin ütles ...

Palju, palju õnne teile!

ritsik ütles ...

Ometi midagi õnnelikku ja rõõmsat porisesse argipäeva!
Palju õnne teile kõigile!

mari ütles ...

Ehhee, sellel postitusel on vist enim vastukaja :P Ja kus on, sinna tuleb juurde, niiet:

Palju õnne! :)

Erika ütles ...

ohh, palju õnne meie pere poolt!!! õnnistust teile kõigile

Mia ütles ...

Ma olen vist viimane hapupiimane, aga minugi poolt palju õnne! Sellise armsa olevuse tegite valmis:)

Joonas ütles ...

kaua tulnud kaunikene.
edu siis sellel piima-, une- ja mähkemrindel!

Ti:a ütles ...

palju palju õnne ja head homset esimest isadepäeva!

m2rtsaar ütles ...

aitäh teile!