teisipäev, 24. aprill 2007

Jälle günekoloogi juures

Kuigi olen mees, käisin jälle günekoloogi juures. Juba kolmas kord mu elus. Ja jälle, tuleb tõdeda, oli väga kirgastav kogemus.

Kell oli 11:51. Istusin vagusi Naistekliiniku toolil.

"Sugu ma teile praegu ei ütle," kommenteeris arstitädi ja rullis väikest pulka mööda kõhtu. "Ta on selleks veel liiga noor."

Tegelikult mitte väga noor. Saime seekord ühe nädala juurde. Seekord on summaks 14 ja sünnikuupäevaks 23. oktoober. Kolm päeva peale maailma parima (ja suht ainsa) isa sünnipäeva.

"Kuklavolt on ka korras."

Super. 2,1 millimeetrit. See tähendab, et tõenäoliselt downi-haigust ei ole. Ja pikkust ühtekokku 8,1 sentimeetrit, seda jalgu arvesse võtmata! Mis omakorda tähendab, et kui ta näiteks korvpalliplatsil praegu lahtihüpet teeks, siis oleks ta täispikkus 11 sentimeetrit. Sama pikk nagu minu keskmine sõrm...

Tema sõrmedest aga rääkides, siis need näisid küll nagu väiksel pianistil. Tirilimps. Ja selg oli nagu sisalikul. Pisikesed valged nupud ridamisi.

Ja veel. Tal on nöbinina ja hiiglaslikud kõrvad. Greta ütleb, et need on minult. Samuti peaksid tal olema juuksed, ilmselt brünetid. Ja loomulikult tohutult energiapommist süda:

1-2-3-4-5-6-7-8-9 (hingamispaus) 10-11-12-13-14-15-16, loen mõttes. Ikka täiega peksab!

Arstitädi prindib meile fotod ja ütleb nägemist. Kohtume 17.mai.

Märt: "Mis sa arvad, kas ta hüppab rõõmust?"
Greta: "Hüppab siis kui mina hüppan rõõmust."

Märt: "Ma tunnen end kuidagi palju rikkamana."
Greta: "Ja minul tuli täiega mõnupisar silma, kui ma teda seal vaatasin."

Varem samal teemal
"Ma saan ISAks!!!" (märts 26, 2007)
"Käisin günekoloogi juures" (aprill 16, 2007)

3 kommentaari:

Unknown ütles ...

fotomaterjal on hea!
ja päris suur laps ju juba:)

Ott ütles ...

Mhh, algul polnud mul kavas midagi öelda aga kuna mul oli teie lapse pilt lahti ja vaatasin seda, siis tuli samal ajal vennatütar minu juurde, kes nõudis, et võtaksin sülle ja näitaks ka, mida vaatan.

Võtsin sülle ja vaatasime.
Vennatütar, Sandra, tegi üllatunud näo pähe ja näitas näpuga ekraanile, samal ajal öeldes: "Sännu!".

Muigama ajas.

m2rtsaar ütles ...

Heh.
Lapsed juhivad me elu(kommentaare).