esmaspäev, 10. september 2007

Nägin pealt mõrva

Ma ei mäleta ta nägu, aga mäletan ta liigutust. Kuidas ta võttis üleolevalt oma ohvri tukast kinni. Ja torkas püstiaetud juuste alla oma terava liigendnoa. Keegi ei astunud vahele, olime me hirmust tarretunud või tundus see tõesti normaalne? Kuid tema jätkas ja saagis peast terve skalbi, võttes viilu ka kolbast.

See juhtus täna öösel minu voodis. Minu peas, REM-unes. Ma ärkasin sooviga oksendada, aga magu arvas teisiti. "See pole minu asi," ütles kõht. "Ise oled süüdi, et lased end viia raamatute maailma."

Lõpetasin just populaarse Peter Robinsoni raamatu "Piece of my Heart". Kuid vist selles ei olnud asi... sest seda sulgedes võtsin kätte hoopis teise, usuvaenuliku raamatu "Gospel according to Jesus Christ" (jälle see Saramago!). Kuigi Greta ütles, et mis ma jändan...

...ütlesin, et naudin stiili ja sisust püüan olla üle...

kuid näed, mis juhtus! Usklikuna muutuvad mõned meeled hapramaks ja neid tähele pannes, tuleb osata end hoida.

"VmFmHcWiYv" on mu kommentaar.

Kommentaare ei ole: