pühapäev, 30. september 2007

Toolile istub Märdi Sõber!

Tänane külaline siin blogis on Märdi Sõber, kes siiski oma ametlikuma nimetuse jätab avaldamata. Kes teab, ehk on see seepärast, et ta ütleb: "Ma ei taha olla see, kes ma ei ole"? Või hoopis seepärast, et tal on mingi teema rosinatega... me saame teada. Teretulemast toolile, Märdi Sõber!

Kes sa oled?
Hetkel olen ma eelkõige Märdi sõber, kellel hakkas seda blogi tühja tooli vaadates temast kahju. Aga muidu olen ma lihtsalt inimene, kes jutustab Oma Lugu. Püüan seda pigem teha oma eluga, mitte sõnadega.

Kuidas sa sündisid?
Mul on olnud võimalus sündida mitu korda. Kõigepealt sündisin ma seitsmeliikmelise pere viiest lapsest esimesena. Aga teist korda sündisin 16-aastaselt, kui elasin üle avarii, mis muutis mu elu. Hakkasin mõistma, et elu on nii kergesti kaduv ja seetõttu teadlikumalt valima, milliseid jälgi ma jätan.

Sinu pere ja muud loomad?
Minu pere koosneb pojast, kes on 8-aastane, 18-aastasest tütrest ja abikaasast, kellega oleme 11 aastat abielus olnud. Oma tütrega kohtusime ajalehe kuulutuse peale viis aastat tagasi lastekodus ja nii said meist üleöö teismelise tüdruku vanemad.

Millest oled (olnud) sõltuvuses?
Olen olnud kunagi sõltuvuses suhetest, kohvist, kirikust, reisimisest, aga tänaseks aru saanud, et enam pole midagi, ilma milleta ei saaks end hästi tunda. Tähtsamaks välistest tingimustest ja vahenditest on hingerahu, oskus tunda rõõmu sellest, mis on siin ja praegu, ning vabadus olla mina ise.

Räägi üks kurb lugu
Pisaraid valan tavaliselt tänutundest. Tunne, kuidas Jumal hoolib minust rohkem, kui ma ise olen osanud unistada, on võimas. Aga kurbusetunnet tunnen üliharva. Milleks olla õnnetu ja kurb, kui meile on antud võimalus valida oma tundeid ja reaktsioone?

Lemmik raamatutegelane?
Minu lemmik raamatutegelased on kõik päris elust enesest. Lood, mis on päriselt kellegi elus juhtunud, puudutavad mind kõige tugevamalt. Näiteks, aumõrvast jutustav raamat „Kaotatud au“, Jordaania kuninganna lugu „Usuhüpe“ ja pööraselt Aafrika masaisse armunud naise lugu „Valge masai“.

Millised laulusõnad on sul peas?
Eile alles avastasin kolleegi sünnipäevapeol, et mul on peas selline sünnipäevalaul nagu „Nii palju kui kärjes mett ja rosinaid kringli sees…“. Muidu ma tavaliselt ei laula üldse. Lihtsalt ei suuda suust välja öelda sõnu, mille tähendust ma ei mõista või millel minu jaoks mõtet pole.

Kes sind närvi ajab?
Mõistmine, et iga inimene on ainulaadne, aitab võtta kõiki inimesi sellisena nagu nad on. Ja enam ei ajagi keegi hulluks ega närvi.

Kelleks ei taha saada?
Ma ei taha olla see, kes ma ei ole. Oma Loo puhastamine ühiskonna normidest, kasvatusest, haridusest ja religioonist tingitud mürast on suur ja vahel ka riskantne ettevõtmine, kuid väärib pingutust. Ainult nii avastame oma tõelise ja stressivaba Jumalast antud olemise tähenduse.

Mõtle välja 2 tõde ja 1 vale enda kohta
* Mulle maitsevad rosinad
* Olen koolidirektor
* Mulle meeldib lumelauatada

Järgmine külaline siin blogis pole veel endast märku andnud. Kui see tahad olla Sina, siis saada e-mail, lugedes kõigepealt järgmise lõigu:

Oled väga oodatud istuma toolile... aidates sellega Märdil võidelda tema minakesksuse vastu ja rääkides maailmale, mis sorti inimene oled. Et pühapäevatoolile pääseda, loe postitust "Aidake mul blogida!"

Eelmised pühapäevad:
Toolile istub Hunt Lammas!
Toolile istub Legendi Maria!
Toolile istub Luule Liana!
Toolile istub Taskurätiku Maria!
Toolile istub Trak Peeter!
Toolile istub Kala Kats
!
Toolile istub Eesti Naine!
Toolile istub Pirita Ott!
Toolile istub Kopteri Anniki!
Toolile istub Beethooveni Kristi!

Kommentaare ei ole: