laupäev, 8. september 2007

Toolile istub Luule Liana!

Ja tuligi üks uus kordumatu inimene siia blogitoolile oma elust rääkima! Ta on üks juristitüdruk, kes armastab istuda bussiakna all ja kirjutada mobiilimällu luuletusi. Ta on Luule Liana. Tere, tule istu toolile!

Kes sa oled?
Mina olen Liana, 21-aastane noor Skorpion, kelle kohta võib vabalt väita: vaga vesi, sügav põhi. Väike tasakaalukas, rahulik inimene, kes võib mõnikord olla kui energiapomm ning kelle hing on alati rahutu, otsiv ja uutele võimalustele vaba. Vahel tundub, et mu unistused ja mõtted on suuremad kui ma ise, kui reaalsus mu ümber.
Tuleval suvehakul lõpetan ma kolm aastat kestnud rännaku ülikoolis, saan tasku juristidiplomi ning rändan edasi, eesmärgi suunas, mille seadsin endale, kui olin 12-aastat vana, vaatasin ühte seebiseriaali ning selle põhjal otsustasin, et minust saab kunagi advokaat. Nüüd on valdkond väheke nihkunud, aga enam-vähem täpselt sama:) Teine suurim kirg-luuletuste loomine on olnud minu saatjaks 14-eluaastast saadik. Luuletan kõigest ja kõigist, aga siis, kui peale tuleb inspiratsioon, see oluline hetk. Tellimise ja palumise peale harva, suure vastumeelsusega, kuna see oleks liialt võlts.
Olen samuti blogisõltlane, kirjutan lihtsatest pisiasjadest, mis mulle tähendavad midagi suurt, olulist. Üsna tihti lisan sinna ka oma loomingut ja digikaameraga jäädvustatud hetki. Selline minu väike ruum. Võin ennast nimetada üsna sõbralikult, samas kinniseks ja vahel umbusklikuks. Võtan inimesi harva omaks, aga kui nad on selle ära teeninud, siis nad tulevad, jäävad ja lähevad südamesse. Armastan bussisõitu, istuda akna ääres, kuulata muusikat ja vaadata aknast välja, vajadusel haarata telefon ja sõnumite arhiivi talletada pähetulevad luuleread. Sisimas ma usun, et kõik, vähemalt peaaegu kõik inimesed on ilusad ja head.

Kuidas sa sündisid?
Täiesti tavaliselt, Tartu haiglas, nagu väidab mu ema:)

Sinu pere ja muud loomad?
Mul on ema, isa, neli vanemat venda, üks vanem õde ja üks noorem õde. Ühesõnaga, meid on seitse last. Oleme kokkuhoidlik pere, kellel on ettetulnud raskeid, kuid sellevõrra enam väärtuslikke ja kauneid aegu.
Oli õnn kasvada suures peres ja on õnn olla suure pere laps, kuna olen õppinud hindama pisiasju, mis osaks saavad, arvestama teistega ja mõistma inimesi, nii mehi kui naisi. Koeri on mul kolm -- kaukaasia lambakoer ja kaks krantsi, lisaks kolm kassi ja üks hobune -- tema võitsime me kunagi, 8 aastat tagasi 20-kroonise loteriipiletiga Vastseliina laadalt Võrumaalt, nüüd on ta meie nö pereliige, tubli ratsahobune nimega Lõvi.

Millest oled (olnud) sõltuvuses?
Kohv - liiga palju, liiga kange ja veelkord liiga palju. Hea sõltuvus on raamatud, blogi ja luuletused. Püüan vältida sõltuvust teistest inimestest.

Räägi üks kurb lugu
Kõige kurvemalt raputas mind mu vanaema surm 7 aastat tagasi. Ta oli mulle väga-väga lähedane, ma kasvasin enne kooli tema juures 6 aastat, ta õpetas mind lugema, kirjutama, ennast hoidma ja olema just see, kes ma olen. Kui ta suri, tundsin, et üks oluline tugi mu kõrvalt kadus, aga ma jätsin ta ellu oma mõtetes ja oma luuleridades.

Lemmik raamatutegelane?
Mina ise omaenda loodud muinasloos.

Millised laulusõnad on sul peas?
"Valgel laual rätiku all palav leib, madal on uksepiit, lapsed on läinud siit, leib jahtub oodates neid. Kõrge taevas, madalad suitsunud laed,Trepil on valget lund, puud on täis karget und. Ootamist tiksumas aeg."
Tegelikult on mul palju laulusõnu peas, kuulan palju muusikat. Mõttega.

Kes sind närvi ajab?
Inimesed, kes üritavad teiste elu elada, kuigi ei oska elada isegi enda oma.

Kelleks ei taha saada?
Inimeseks, kelle kohta peaks kunagi olema põhjust öelda: "Ta on nii muutunud, ma ei taha temast rääkidagi". Ühesõnaga, ma ei taha kunagi muutuda.

Mõtle välja 2 tõde ja 1 vale enda kohta

* Ma õppisin lugema 5-aastaselt
* Ma elan nädala sees ühiselamus
* Ma oskan trumme mängida.

Järgmine lugeja istub toolile 16. septembril. Tegemist on tujuka, mugava ja iseka jalgrattafanatiga, kes võrdleb ennast karupoeg Puhhiga. Ta saab olema põnevusega oodatud!

Sinagi oled oodatud istuma toolile... aidates sellega Märdil võidelda tema minakesksuse vastu ja rääkides maailmale, mis sorti inimene oled sina. Et pühapäevatoolile pääseda, loe postitust "Aidake mul blogida!"

Eelmised pühapäevad:
Toolile istub Taskurätiku Maria!
Toolile istub Trak Peeter!
Toolile istub Kala Kats
!
Toolile istub Eesti Naine!
Toolile istub Pirita Ott!
Toolile istub Kopteri Anniki!
Toolile istub Beethooveni Kristi!

1 kommentaar:

Maria ütles ...

Vägev! hobune laadalt võita! Tore, et hobune sattus õigesse perre.