teisipäev, 9. jaanuar 2007

Raamat õpetab: Kuidas peaks mees pükse jalga jätma?

Igal perekonnal on vaja juhti... siiski, paljudes perekondades jääb peremees oma juhirollis passiivseks. Ja sellest tulenevalt võivad naised hakata kandma pükse, mida nad võimaluse korral pigem ei teeks.

Ning selle tagajärg? Kibestumine ja emotsionaalne distantseerumine, mis võib saboteerida kogu selle perekonna-süsteemi.

Selline sõnavõtt on punakas-lilla raamatu tagakaanel, mis abikaasa Greta mulle teiselt poolt maakera tõi. „See on pisut provokatiivne,” ütles ta naeratades. „Eriti arvestades kõiki neid jutuajamisi, mis meil eelmise aasta lõpus olid.”

Ja parasjagu kui ta oma jet-lagi välja magab, lehitsen mina seda provokatiivsevõitu perekonna-õpikut. Ainuüksi Margaret Thatcheri tsitaat seal keskel – „If you want a word well said, ask a man. If you want a job well done, ask a woman” – ajab marru.

Aga öökapiraamatuks ma ta võtan ja läbi ta ma loen! Ja kui sellega ühel pool olen, siis jagan ka kõigile praegustele ja tulevastele perekonnainimestele mõned nipid-trikid. Et ikka need püksid jalga jääks ja et keegi enam mulle-või-sulle selliseid raamatuid tooma ei peaks.

Aga muidu on see üli-tore, et Greta tagasi on. Korter muutus koduks.

Kommentaare ei ole: