neljapäev, 8. märts 2007

9 harjumust, kuidas teha naine ilusaks

Ma ei taha midagi halvasti öelda kõigi nende meeste kohta, keda ma olen täna näinud lilli tassimas, aga minu meelest peaksid olema kõik päevad sellised, kus naisi enda kõrval nähakse. Järgnevalt annan 9 tervislikku tegu, mis teevad sinu väljavalitust õnneliku ja seeläbi ilusa naise.

1. "Mäletad kui..." Meenuta talle hetki, mida olete koos veetnud. Võimalikult elavalt ja täpselt.
(nt lugu sellest, kus te käisite, mida ta ütles ja mis riided tal seljas olid)
2. Esimene kord. Anna talle see võimalus, teha sinuga koos midagi esimest korda. Tegevus ei pea olema eriline, selle esmakordsus on iseenesest eriline!
(nt tutvusta teda esmakordselt oma sõpradele - naljakas, aga meestel on komme varjata naist oma tuttavate eest)
3. Istu kallutatult tema poole. Sinu keha reedab sinu huvi tema vastu.
(nt mina saan TsinkPlekkPanges pidevalt pikku kuppu, sest unustan end tugitooli lösakile)
4. Vaata silma. Kui sa vaatad mujale, oled mõtetes mujal. Kui vaatad ta rindu, näed teda kui keha. Kui aga vaatad silma, näed ta siseilma ja huvitud temast kui võrdsest.
(nt Greta on öelnud, et ta tunneb end minuga kõige lähedasemalt just siis, kui ma tema silmi vahtinud olen... imelik, aga tõsi)
5. Õpi tema rütmis elama. Kui kokku saate, siis tea, et tema on kohtumist oodanud. See on solvang tema jaoks, kui istud kuhugi maha ja lähed e-maile vahtima või külmkappi avama. Naise rütm on mehe omast erinev ja siin peab vist mees järgi andma.
(nt see teebki abielu (või siis kooselu) käimisest keerulisemaks. Käimises võetakse aega iseenesest, koosolles ollakse justkui kogu aeg koos - tegelikult aga mitte)
6. Kuula rohkem kui räägid. Jälgi, kes diskussiooni juhib. Naised tahavad, et mehed juhiks - ja mitte nende oma teemadele (töö, hobid), vaid hoopis naiste teemadele (kes mida ütles, mida ta tundis, millest unistab jne).
(nt olen kõige lihtsamini meievahelise kontakti lõhkunud ära just rääkidest seikluslugusid Pereraadiost või mõtisklusi Ristteelt, aga Gretal on oma elu)
7. Üllata iseennast rohkem kui teda. Üllatus on indikaator sellest, et oled mõelnud pingsalt temale väljaspool koosoldavat aega (nt kui oled tööl). Kui sa aga ühe vindi veel peale keerad, ja teed talle sellise üllatuse, mis üllatab oma suurejoonelisuses sind ennastki, lööb see suhtele uued tuurid sisse.
(nt - oh, jah. mul näide puudub:) ma olen selles asjas suht läbikukkunud)
8. Ohverda südamesse. Piiblis on kirjakoht, mis ütleb, et raha suunates saab südant suunata. Sama on suhtega - kui forseerida iseennast tegema üllatusi, kingitusi, ajakulutusi naise heaks, siis hakkab ka süda temast rohkem hoolima.
(nt tee temaga rääkides mõnus telefoniarve või pese nõusid siis kui on tema kord)
9. Ära ole blogides. Naistele näevad arvutit nagu armukest. Nad ei taha, et mees oleks temaga. Eriti veel blogides, kus jagatakse sisemaailma absoluutselt kõigiga, aga mitte temaga.
(nt ainuke erand on siis, kui su blogil on missioon ja sa tahad julgustada mehi olema mehelikumad)

Seda kõike kirjutades olen ma olnud rohkem kui silmakirjalik. Ma ei ole üheski punktis professionaal. Aga amatöörina olles tean, kui valusaid hoope saab, kui neid mitte järgida. Samuti olen näinud ka seda, kui ilus on tegelikult üks õnnelik naine.

Usun, et alguses on okei neid 9 punkti mehhaaniliselt järgida. Kuid neist 9st punktist peab saama harjumus, mitte harjutus.

2 kommentaari:

Unknown ütles ...

selle postituse juures meeldis mulle kõige enam just see, et olid labelsite hulka pannud ka "suurisiksus". nii vägev on möelda, et kirjutades oma naisest, sa nimetad teda suurisiksuseks!
(Y)

m2rtsaar ütles ...

Mul oleks häbi endale mõelda, kui ta seda (minu jaoks) ei oleks.

Head naistepäeva, Annika! Ka sina oled suurisiksus.