teisipäev, 20. märts 2007

Karuretk 3: TULGE muidugi!

Möödas on teine päev Karunädalast. Istun arvuti ees ja püüan ülikiiresti võtta kokku seda, mis täna on toimunud - et saaks magama ja homseks patareisid laadima minna.

eee...eee... Armastus!
Elmari raadio. Mind on kutsutud stuudiosse, et räägiksin Karunädalast. Et ikkagi miks ja mis ja kellele... Natuke uhke tunne on sinna minna! Sest tavaliselt on mu jaoks olnud sellised mehed imetlusväärsed, keda kuhugi rääkima kutsutakse ja kel ka midagi öelda on. Nüüd siis olen ise selles rollis. Muhe.
Ja eks ma siis räägingi. Kollasesse mikrisse ja kahele hommikujuhile. Enam-jaolt läheb mul vastamine libedalt. Viskan sisse mõne mahlakama väljendi ("mädanevad raamatud", "sovietlik taak"). Siis aga takerdun... sest küsimuseks oli, mille poolest Karunädal teistest tudenginädalatest erineb.
Räägin veidi strateegilistest sammudest (mida mu meelest, teised organisatsioonid ei praktiseeri), aga siis ka teisena, ka meie motivatsioonist...
"Eee... No me teeme... seda, eee.... kuidas nüüd öelda... me teeme seda, selleks, et eee... väljendada tudengite vastu... eee... ee... (ja siis prahvatan välja) Armastust!"
Tekib üllatusmoment, pausike ja siis nad siluvad mu jutu armastusest "hoolivuseks".
Üldhinnang intervjuule: 1 2 3 4 5

Teise intervjuu võttis Raadio 7 (eetrisse läheb neljapäeva hommikul vist). Aga homme, kell 9:30 on telefoniintervjuu Pereraadioga. Siinkohal tänusõnad meie pressimehele Kuldarile!

Verine debatt
Debatt läks hästi! Rahvast olla olnud 50 ringi (mind ennast polnud kohal). Kaks USA neiut vs kaks TÜ kutti. Kuulsin, et nad (eestlased) olid asja ikka täitsa tõsiselt võtnud ja tulnud ainult võitma. Ja seda nad kuuldavasti tegidki!
USAkad olid pärast pisut kurvad... kui teil võimalus, lohutage neid, sest nad andsid endast maksimumi!
Kiidusõnad siinjuures Mirjamile ja Ristole, kes asja käima lükkasid! Usun, et homses väitluses on veel rohkem publikut!

Kirikutants 10ga
Kui eile tuli Ristteele 5 külalist (imelik, ma ei oska muud-moodi meie sihtgruppi kirjeldada), siis täna oli seal 5+5 uut. See on vist hea märk, sest ju siis eilne filmiõhtu oli tulijatele meeldiv kogemus.
Täna aga tantsisime... Line-dantsu, mis vist naistele rohkem meeldib. Aga sai pulli!
Kolm suurt kasvu meest tuli tänavalt ka vaatama, et mis möll seal käib.
Nad olid ikka mitu minutit koridoris seismas hämmeldunud nägudega. Ja küsimusega, kuidas saab üldse midagi sellist seal toimuda? See on pidu, aga see pole läbu... "Mis värk on?"

Homme tuleb siis kultusbänd Robirohi ja jõhkralt barbeque liha! Ma ei mõista neid inimesi, kes homsele õhtule ei taha tulla... TULGE muidugi!

Ülehomseks on teine hea uudis! Nimelt tuleb Meego Remmel (see mees on tegija) neljapäevasele Allie-McBeali-stiili kohtuistungile kohtunikuks!
Teate, ma olen selle üle ikka lõpp sillas... Ta moodustab Risto Tamme ja Peep Saarega vägagi intrigeeriva kolmiku.
Lühidalt, see saab olema täiesti uus kommunikatsioonivorm, mida me seal eksperimenteerime. Kohtuistung lugu jutustamas. Mis aga veel olulisem, selles tuleb väga kvaliteetne-veenev mõtteaine Kristuse hukkamõistu teemal! TULGE muidugi!

Aga homme siis: Debatt-2 ja Robirohi-lihaga.

Hoiab sidet. Ma nüüd patareilaadija juurde.

1 kommentaar:

maqrada ütles ...

supermees märt mitmes dimensioonis: raadio, nett, abielu, ja vahel päriselu ka.