pühapäev, 28. oktoober 2007

Toolile istub Kassipoja Mirjam!

Täna istub toolile Kassipoja Mirjam. Tema ongi see inimene, kes hoolitses kassipoegade eest nii kuis suutis... ent siiski tunnistab, et tema tõttu varjupaika need loomad on läinud. Tegelikult on Mirjam tore inimene, kes omal ajal pidanud palju kurke purkidesse pressima. Teretulemast blogitoolile, Kassipoja Mirjam!

Kes sa oled?
Olen Mirjam. Üliõpilane.

Kuidas sa sündisid?
Sündisin Tallinnas väga kummalistes oludes, kuid elanud olen terve elu Tartus.

Sinu pere ja muud loomad?
Pere on mul hästi pisike. Tädi ja täditütar Tartus, ema ja õde Soomes ja ainukesed sugulased Belgias. Aga mida pisem pere, seda rohkem seda väärtustatakse! Hetkel elab minu juures mu kursusekaaslane. Plaan on võtta koduloom.

Millest oled (olnud) sõltuvuses?
Aastaid tagasi oli heaks sõltuvuseks sport, eriti pikamaajooks. Nüüd ei lase mu põlved enam joosta ja asemele on tulnud teine sõltuvus. Suitsetan.
Tunnistan isegi ja õnneks "ainult" 2 kuud nikotiinipulkade käes olnud, et varsti läheb loobumiseks. Üritan endale sunniviisiliselt lugemisesõltuvust tekitada.

Räägi üks kurb lugu
Kurba on siin maailmas nii palju, et sellest ei tahagi kohe rääkida. Ei oskaks kusagilt alustadagi. Tegelikult olen kurb, sest olen üks nendest, kelle pärast satuvad kodutud kassid varjuvaikadesse.
Ikka ma mõtlen sellele ja meel läheb kurvaks. Nimelt on/oli sõbral hästi tore kass. Miša oli kusagil tänaval endale poisskiisu leidnud ja ootas 5 kassipoega. Sõber läks aga Soome tööle kuudeks-KUUDEKS ja hakkas siis rääkima igasuguseid hulle jutte, et lubasime (mina ja mu endine elukaaslane) kassi-kasside eest ise hoolitseda. Saime siis elamise võtmed ja käisime kiisut iga päev vaatamas ja poegade sündimisel kasvatasime-harisime neid kuidas jaksasime.
Leidsime 4-le 5-st kassipojast uue kodu, andsime kaasa superkiisupaki krõbuskite ja leludega... Ema ja üks eriti tragi tavaline triibuline jäid alles. Sõber oli endiselt Soomes ja naabrid hakkasid kurtma kassipissi haisu üle...
Sõber tuli Soomest tagasi ja kasside edasine saatus ongi lahtine... Kasse pole enam näha olnud. Loodetavasti on nendega kõik ikka kenasti ja mõni hea tädi on nad enda juurde võtnud.

Lemmik raamatutegelane?
Hiljuti lugesin just Knut Hamsuni "Nälga". Raamatu peategelane on vaene kirjanik, kes elab päevi näljas ja kes üritab ennast kuidagiviisi kirjutistest ära elatada. Väga meeldib mehe põhimõttekindlus ja väärikus.
Näiteks andis ta raha alati ikka enne võla katteks kui ostis endale näljapeletust.

Millised laulusõnad on sul peas?
Ma võin öelda, et mul on hea mälu, kuid filmipealkirju filmi sisuga ja laulusõnu lauluga lihtsalt EI SUUDA meelde jätta. Mis on kurb, sest vahel tahan kõvasti kaasa lauda, kuid ikka lõpetan nurgas valesti jorutades. Umbes viiel lool tean 75% ulatuses sõnu. Üks on Vennad Urbid-Moosi ja teed. Väga sügava sisuga lugu tegelikult.

Kes sind närvi ajab?
Teised inimesed ajavad mind väga harva närvi. Enda kallal olen aga päris tihti rahulolematu. Mul puudub püsivus.

Kelleks ei taha saada?
Liinitööline ei tahaks olla. Töötasin mingi kaks kuud Salvesti tehases ja toppisin kurke purki. Sellest on väga jubedad mälestused ikka - kibestunud ja kurjad tädid ning veel aasta hiljem ei suutnud paljast kurki näha ka mitte!

Mõtle välja 2 tõde ja 1 vale enda kohta
* Õpin semiootikat ja kulturoloogiat, kõrvalerialaks kunstiajalugu.
* Ülikooli kõrvalt töötan täiskohaga.
* Mul on 3 tatood.

Järgmine blogitoolile istuja on veel teadmata. Kui lugejate seas soovib keegi veel endast märku anda, siis loe postitust "Aidake mul blogida!" Näidates sellega, milline inimene oled sina ning aidates sellega võidelda Märdi minakesksuse vastu.

Eelmised pühapäevad:
Toolile istub Salvestusruumi Mari!
Toolile istub Nabanööri Andrus!
Toolile istuvad õed Liis ja Iiris!
Toolile istub Märdi Sõber!
Toolile istub Hunt Lammas!
Toolile istub Legendi Maria!
Toolile istub Luule Liana!
Toolile istub Taskurätiku Maria!
Toolile istub Trak Peeter!
Toolile istub Kala Kats
!
Toolile istub Eesti Naine!
Toolile istub Pirita Ott!
Toolile istub Kopteri Anniki!
Toolile istub Beethooveni Kristi!

Kommentaare ei ole: