laupäev, 13. oktoober 2007

Toolile istub Nabanööri Andrus!

Täna istub toolile Nabanööri Andrus. Ta on emotsionaalne tüüp, kes ei taha saada valvuriks. See ajavat ta oksele... Siiski, nabanööri-juhtumist olenemata ta siia ilma sündis, ja nüüd ütleb, et ükski töö ei jookse mööda külgi maha. Teretulemast toolile, Nabanööri Andrus!

Kes sa oled?
Mina olen Andrus ja hetkel tahan oma mõtteid tööst puhata! Seetõttu aitan vahelduseks oma Blogi-külaliste nappuses vaevlevat usuvenda ja head sõpra, Märti. Lisaks sellele olen ülistus-muusik ja aus abielumees. Emotsionaalne ja suhteliselt aktiivne tüüp.

Kuidas sa sündisid?
Arvan, et enamvähem samamoodi kui suurem osa teisi. Ahjaa… nabanöör oli vist ümber kaela olnud mitu korda. Aga mu isa oli jube närvis, tegi ümber sünnitusmaja auringe terve see aeg.

Sinu pere ja muud loomad?
Perre (minu pessa) kuulub 3 elusolendit. Mina, Helen (minu kallis abikaasa) ja Pelle-Ludvig (meie kassipoeg). Üldiselt on minu perekond suur. Ema ja kasuisa, Isa ja kasuema,1 vend, 1 poolvend, 1 kasuvend ja 1 kasuõde.
Päris pirakas teine, lapsel saab olema kolm vanaisa ja kolma vanaema… rikas laps =)

Millest oled (olnud) sõltuvuses?
Kunagi olin sõltuvuses suitsetamisest ja sõpradest, seda nii hullult, et ei viitsinud isegi enam koolis käia. Coca-Cola sõltuvus oli ka kunagi… ja energiajookide :P Hetkel olen sõltuvuses muusikast ja ürdi-tipikastmest. Muusikast kohe eriti, see on minu Jumalateenimise viis ja hobi… see on hea sõltuvus ;)

Räägi üks kurb lugu
Kurb on see kui inimesed ei pea kinni oma põhimõtetest ja kalduvad sinna suunda kust parajasti tuul puhub. See külvab nende ellu segadust ja teeb nad väga ebastabiilseks. Kurbi lugusid on palju… meie ümber… öeldakse lahti kristlikest põhimõtetest, tehakse enestele “mööndusi” öeldes, “Ma arvan, et Jumalal pole selle vastu midagi,” ja kõike selleks, et kellegi kaissu pugeda. See on suur probleem…ikka veel!

Lemmik raamatutegelane?
Hmmm… ütleksin, et Forrest Cump, üli positiivne vend.
Siis veel Kalle Blomqvist, tal alati õnnestus igasugusest supist puhtalt välja tulla.
Aga põhi kangelane on minujaoks ikkagi Eesti oma Kalevipoeg.

Millised laulusõnad on sul peas?
Oioioi… paljud, aga kohe tuli meelde Piret Ripsi:
“Kui säästa saad üht surmavalu on elul mõte sees…”- väga mõnus lugu.
Muidugi Eesti hümni võin unepealt laulda… sõjaväetreening! ;)

Kes sind närvi ajab?
Inimesed kes ajavad oma nina püsti ja eriti see kui nad teevad seda vales kohas.
Eneseimetlejad ja “mina olen nii ilus-tark-osav” tüüpi inimesed kuuluvad ka sellesse punti… uhhh. Vahest tahaks nuhelda… ja karmi sõnaga seda ka teen kui muu ei aita!
Ise ajan ka ennast veidi närvi, näiteks kui unustan, eksin, ei oska ja ei viitsi.
(Iga päev olen natuke tige enda peale, et ei suuda Blogi uuendada näiteks)

Kelleks ei taha saada?
Heheee… valvuriks või poliitikuks. Ühe juures ei salli rutiini, teise juures poliitikat.
Rutiinsed asjad ajavad oksele. Üldiselt aga töö on töö, midagi ei jookse mööda külge maha… jälle kogemusevõrra rikkam.

Mõtle välja 2 tõde ja 1 vale enda kohta
* Minu vend istus minu 7ndal sünnipäeval minu tordi laiaks.
* Kui päästepalve ära lugesin olin nii närvis, et tõmbasin väljas kaks sigaretti TOHUTUL kiirusel üksteise otsa ära.
* Valdan Soome keelt nii sõnas kui kirjas.

Järgmine toolileistuja on kohal 21. oktoobril. Muidugi, ei pruugi... Sest kolmandat korda on saabunud aeg, mil tooli saatus on lahtine. Uue inimese e-maili veel laekunud ei ole. Aga jääme põnevusega ootama...

Ka sina oled väga oodatud tulema toolile... aidates sellega Märdil võidelda tema minakesksuse vastu ja rääkides maailmale, mis sorti inimene oled. Et pühapäevatoolile pääseda, loe postitust "Aidake mul blogida!"

Eelmised pühapäevad:
Toolile istuvad õed Liis ja Iiris!

Toolile istub Märdi Sõber!
Toolile istub Hunt Lammas!
Toolile istub Legendi Maria!
Toolile istub Luule Liana!
Toolile istub Taskurätiku Maria!
Toolile istub Trak Peeter!
Toolile istub Kala Kats
!
Toolile istub Eesti Naine!
Toolile istub Pirita Ott!
Toolile istub Kopteri Anniki!
Toolile istub Beethooveni Kristi!

Kommentaare ei ole: