reede, 7. november 2008

Uued püksid

Täna oli pingelangus. Möödas on minu esimene ja ainuke Vision-night USAs. Kokku tuli 100 inimest (20 rohkem kui ootasin, jee). Umbes 1/4 olid eestlaste toetajad (ülejaanud slovakkide).

Olen rõõmus, et sain ka ise inspireeritud. Oli mitmeid videosid ka meie omadest, näiteks Betti päästmislugu, Raganari ristimine, Harri juhtimiskoolituse kogemus. Mõned tulid pärast ütlema, et see...

"Harry on ikka minu moodi. Ja tark ka. Aga siiski ilma kollaste silmamunadeta."

Nimelt olen levitanud lugu sellest, et kui väikevend ei söö, siis ta silmamunad võivad minna kollaseks. Tundub, et mõned detailid jäävad inimestele paremini meelde kui ükskõik muu.

Saime meeskonnaga juurde vähemalt 2 toetajat. Olen veendunud, et Jumalat ei takista ka pisku. Ja isegi kui ees seisavad rasked ajad, siis minu nurin oleks vaid märk Temale, et mul on väike usk.

Jumal on hea.

Kommentaare ei ole: