teisipäev, 23. juuni 2009

Võidu jaani päev

Täna siis ongi kauaoodatud jaanipäev. Mina olen seadnud ootuseid kõrgeks juba alates novembrikuust. Planeerinud jaaniõhtut jaani talus.

Ikka olen oodanud, et palju inimesi tuleb, kõigil on tore ja paljude elud saavad puudutatud. Lootnud, et kui Soomes suri juhanipäeval 12 inimest, siis et meie maal oleks vähemalt nõnda palju inimesi, kes hoopis leiaksid oma elu.

Väga lahe, et näiteks Hageri noored korraldavad jaanipeo ja Jõgeval ei toimu mitte lihtsalt paraad, vaid ka suur jaaniõhtu Jõgeva koguduse noorte poolt.

Aga täna olin pool ööd haprana üleval ja hommikul oli jälle õnnetu olla. Mul on komme Jumalat mängida ja panna kogu lootus iseenda peale. Mina ei muuda kellegi elu. Olen jaan nagu teisedki. Tahaksin rõõmu tunda tänasest ja jagada seda teistega.

Ei taha ainult teiste inimeste hingede pärast valu tunda. Võidukat jaanipäeva sulle!

1 kommentaar:

Linnu ütles ...

Mulle meeldis üks ütlus, et "meie ülesanne on Jumalat ülendada ja Tema asi on inimesi enda juurde tõmmata". Kui seda koguaeg meeles suudaks pidada, teeksime oma osa ära ja usaldaks kõik ülejäänu Tema kätesse. Sa oled tubli Märt, Jumala rahu Sulle südamesse!

L.