laupäev, 24. mai 2008

Amet rikub meest

Ei taha nii, et kui olen usupõllul, siis ajan usujuttu. Aga kui tuuled ajavad sibipõllule, ajaksin sibijuttu. Ei taha, et amet määraks mu mõtteid. Ei taha, et propageeriksin seda, mida propageerivad raamid mu ümber.

Ikka arvan, et Märt on seesama eile ja täna. Aga kas on?

Mõned pastorid räägivad Jumalast ainult seepärast, et nad on pastorid.
Mõned väärtustavad isaksolemist ainult seepärast, et nad ise on isad.
Mõned aga ajavad sama lolli juttu igal pool, tehes samu grimasse ja häälitsusi.

Ise tahaks ikka viimaste punti kuuluda. Mis sest, et siis ei näi alati intelligentne.

3 kommentaari:

Maria ütles ...

Liiga fanaatilist inimest, ükskõik millisel teemal, on väga raske taluda ükskõik kellel.
Kuid, kui sa oled vähegi iniene ja südaega asja juures, ning oskad näha ja kuulda ka teisi ning aru saada, et erinevates seltskondades räägitakse erinevatel teemadel.
meestega pubis piljardit ängides sa ei räägi ju hardunult oma lapse sünnist? Või no kui räägid, siis kindlasti mitte nii nagu peretuttavate juures katsikul käies.
Tegelikult on oluline see, et sa ise oleksid rahul endaga.

Liis ütles ...

Nõustun Mariaga!
Kui sa ise rahul oled, siis ei loe mida teised räägivad.

eff ütles ...

võib- olla sellepärast kirikumeest/- naist amet rikkuma kipubki, et üldiselt olen ma täheldanud ootust: tule Jeesuse juurde ja rahune maha! punkar, kammi juuksed siledaks ja pane ülikond selga. noor ja määsumeelne, hakka korralikuks.
aga tegelikult pole see võib- olla inimesele üldse omane ja ta tahaks olla natuke hull ja mässumeelne ja kanda needitud tagi ja visata nalja. aga vagal inimesel ju ei sobi. või vähemalt nii need 'vagaduselu eksperdid' ütlevad ja ootavad. mina ei tea, kas see nö kaksikelu on sel juhul nõrkuse märk või paratamatus...