reede, 24. juuli 2009

Suurim käsk

Öösiti ma olen väga tark. Ilmselt nagu sinagi. Kui peaks uni tulema, tuleb hoopis mõtteid ja ideid. Mõnikord ka meeleparandusteid.

Näiteks avastasin alles hiljuti, et kui mina - Märt Saar - arvan, et suurim käsk on Kristuse misjonikäsk, siis olen omadega rabas.

Kui ma teen ka miljon jüngrit siin Eestis... aga kui ma Jumalat ei armasta, teen ma tegelikult seda endale. Sest ma ju armastan suuri väljakutseid. Aga olen pisarateni pidanud avastama, et see oli väga oluline, kui Jeesus küsis Peetruse käest: kas sa armastad mind (3x).

Jeesus ei öelnud: kuule, ma lähen ära. Keegi ei hoolitse lammaste eest. Keegi peab uusi lambaid tootma. Sa oled selles super. Tee miljardeid jüngreid! Ta küsis: kas sa armastad mind?

See on suurim käsk. Armastada Jumalat. Sealt peab tulema motivatsioon tööks.

Kommentaare ei ole: