reede, 4. september 2009

3 küsimust enne

Ikka tahame teada, mida teha järgmiseks. Kas kooliaasta algul või siis puhkuse lõppedes. Kuhu Jumal juhib, on ilmselt paljude usklike küsimus näiteks hommikuti. Minu jaoks eriti nüüd kui Komaga uuele teekonnale läheme.

Võtsin 2 esimest tööpäeva, et Lõuna-Eesti talus, Rasinal, sellest Jumalaga rääkida. Kuidagi väga tore oli... eriti see, et ma kaevust ei saand mitte ainult vett välja tõmmatud, vaid ka lõkketule ääres meelt parandatud.

Sest tihti on nii, ununeb hoopis olulisemad. Need 3 olulist küsimust:

1. Kes on Jumal?
2. Mida Ta on teinud?
3. Kes ma olen Jeesuses Kristuses?

Kui ma jätan vastamata või mul on suht savi, kes ta on... siis ju juhtub nii, et minu neljas küsimus "mida mina peaksin tegema?" jääb üldse ilma motivatsioonita, või on täis väsimust ja kibestumust.

Minu lihtsad vastused oleksid sellised:

1. Jumal on Kõikvõimas.
2. Ta on teinud kõik
3. Mina olen Jeesuses Kristuses täiesti uus loodu

Ja minu neljas küsimus... Selle vastus tuleb juba iseenesest... Mu elu on vastus!