esmaspäev, 7. september 2009

Miks sa kakaod pakud?

Sel nädalal siis algas karunädal, nüüd peale rebasenädalat. Kohtume paljude uute tudengitega selles 40% noores linnas Tartus. Tegelikult, kui julgust on, see on ikka jõle lahe... kohtuda igasugu maailmavaadetega.

"Aga miks sa kakaod pakud? Miks te pannkooke annate tasuta? Kas te tahate minult ka midagi?"

Enam õnneks ei ole nii nagu ma puterdasin 3 aastat tagasi ühte Tartu raadiosse sama küsimuse peale... "eehm. seepärast, et me armastame neid... ehm... inimesi."

Loomulikult armastame tudengeid! Ja ikka on tore ameeriklasi kaasata ja raha laiaks lüüa. Minu arust on jube tore kui saab tasuta kuuma jooki ja süüa. Ja loomulikult on tore ka rääkida Jumalast. 

Hea on teada, mida arvab üks tulevane geenitehnoloog, filosoof või geograaf. Kõik ju usuvad midagi või kedagi ja tegelikult on see kõigile isiklik ja oluline. Ja kui mina tunnen elavat Kristust isiklikult, siis miks ma peaksin vait olema ja pannkooke üksi kodus sööma?

Tore oli ka üle pika aja Otti näha.

1 kommentaar:

ritsik ütles ...

näh, kui mina olin alles tulevane bioloog, siis meile küll keegi kakaod ei pakkunud :S
Aga huvitav oleks teada, kas bioloogid ikka veel Darwini teooriate peale eksameid peavad tegema.