reede, 16. oktoober 2009

Minu tulevane kodu

Minu tulevane kodu on suurem kui Mall of America. Käisin seal eelmine nädal ja ikka on meeles selle majesteetlikud kuupmeetrid. See on hiigelkauplus Minnesotas, kus ainuüksi 2006. aastal käis 40 miljon külastajat läbi.

Seal on sees üle 400 kaupluse ja 12 000 usina töömesilase. Selle sees sõidavad ameerika raudteed ja kümned ja kümned sokipoed. (sain seal sünnipäevakingituseks 3 paari sokke)

Maailmas on selletaoliseid ja suuremaidki malle vähemalt 15 tükki veel. Sellistes kohtades hakkad mõtlema ka enda kodule ja toale.

Kuigi meil on praegu kodus 42-ruutmeetrit. Siis ma näen, et mul on tulevikus suurem tuba kui Mall of America minnesotas. Minu kodu saab olema suurem ja ilusam, ja traffic on ka ilmselt tihedam, sest mulle lubas tuba ehitada Jeesus.

(18.okt lendan tagasi Eestisse)


2 kommentaari:

ALARI ütles ...

Jah kahju, et eesti keeles aseme valmistamine kõlab nagu ta teeks voodeid valmis:) No kehva tuba ta juba ei tee!

Ja kui ma olen läinud ja teile aseme valmistanud, tulen ma jälle tagasi ja võtan teid enese juure, et teiegi oleksite, kus mina olen. Jh 14:3

Annika ütles ...

Rõõmustame su tänase tähtsa juubeli üle!!!!
Sa oled tubli, Märt!


Aasad Pärnumailt.