neljapäev, 6. september 2007

Tasuta iPod

Kui sa juhuslikult seda teksti satud lugema, siis tea, et oled nagu väikene poiss seiklusraamatu alguses. Oled leidnud aardekaardi, ja nüüd jääb üle vaid varanduse jälgi ajada... sest võid saada tasuta iPodi. Võib-olla isegi kaks!

Nimelt saatis mu vanem vend Peep täna kirja laiali. Ma ei usu, et see leviks nagu kulutuli, sest ta on pastor, kirjutab natuke liiga pikalt ja et see tuli kinnisesse listi, siis uudised sealt välja eriti tihti ei leki.

Aga mis mulle sellest kirjast meelde jäi, oli see, et nad kavalpead seal Tartus on jätkanud Rebasenädalaga konkureerimist ja nad äratasid Karu uuesti ellu! Selle raames tuuakse umbeprofessionaalne bänd USAst, tehakse linnalegendi mäng ja neile, kes tahavad koju arvuti ette jääda istuma. Nagu sina ja mina...

...need saavad osaleda loosimises, mille autasudeks on iPod Nano (4GB), iPod Nano (2GB). Aga ei ütleks ära ka 5x250 BigBeni kinkekaardist ja miks mitte, Karunädala särgist. Huvitav, kas ka seekord kujundas selle meie blogisõber Zildre?

Enivei. Et juttu lühikeseks teha, siis lihtsalt mine kodukale http://karu.risttee.ee ja kliki "Osale loosimises". Põhimõtteliselt saad seal kolmekordistada ühel viisil oma võiduvõimalusi, aga selle võimaluse pead juba välja uurima ise.

Ja veel -- mul on neli armsat blogi(luge)jat, kes on läinud tudengiteks. Teate, kui põnev on näha teid üleminekufaasis? See on miski, millest mina ilma jäin. Ma sündisin ja õppisin Tartus, ei mingit ümberkehastumist. Abiellumine sel ajal sai palju olulisemaks... aga lugedes teie postitusi, saan sellest ajast uuesti omal viisil osa ja on mida kõhus tunda... aitäh!

PS. Selleks, et sinu võidušansse suurendada, ma ise ei osale loosimises. Nii armas minust, eksole!

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

ää ütle "konkureerimine"... ma just vaatasin, et näedsa, nii kenasti TÄIENDAB rebasenädalat...

st ma mõtlen, et esiteks on tartus nähtavasti alati piisavalt inimesi, et ei teki konkurentsi, vaid jätkub nii siia kui sinna ja mõndasid ka mõlemale poole ja teiseks on vähemalt minuarust kristlikus kontekstis kummaline rääkida konkurentsist....

m2rtsaar ütles ...

ma mõtlesin rohkem nagu loomade võrdluses. aga sul on õigus, toon tegijate vahel, eriti kui tegemist on kristlastega, on oluline.

kõrvad on paljudel hellad.

PS. ma ei hakka siiski postitust editima, siis ma ei ole (ei näi) silmakirjalik ka. Heh.

Olli ütles ...

Hoi

Täiesti sissekande väline kommentaar. Oleme Jyväskyläs, elame vaikselt sisse. Kui satute Gretaga siit läbi sõitma vms, siis võta ühendust nt. msn-i kaudu paar päeva enne. Äkki saame munkki ja kahvi pakkuda.