laupäev, 23. veebruar 2008

Tasub olla usklik mees

Mis siis teha kui todolistis on:

3
jutlust valmistada
4 miitingust osa võtta
1 õhtujuhtimine
3 projektitaotlust alustada
6 telefonikõne
7 emaili
1 blogipost

Siis on südames rahutus, mis oli näha juba eelmises postituses ("Ebameeldivad öömõtted"). Rahutus tuli südamesse, sest kartsin, et perepäev jääb minu töö pärast ära. Ja ka hingamispäeva ei saa pidada, kuna asjaajamisi nii palju.

Õnneks hakkasin seepeale piiblit lugema ja Kristuse elust abistavaid juhtnööre otsima. Sain sellega selgeks:

1. Kristus on hingamispäeva Issand (temalt tasub õppida)
2. Oli aegu, kus ta otsustas öelda "ei" teistele, ja "jah" üksindusele
3. Kui ka 5000 meest oli vaja toita, ta kasutas edukalt seda vähimat (8 töötundi)

Ja teate! Kuidagi selgeks sai, et sellised imed on usus, kaheksat tundi üle andes, ka täna võimalikud.

Ja nüüdseks, seda postitust kirjutades, olen pidanud nii perepäeva ja tööpäeva! Ja ma olen valmis minema pühapäeva rõõmsa südamega, hingama!

Tasub olla usklik mees.

1 kommentaar:

Maria ütles ...

Ka mitteusklik naine suudab samale järeldusele jõuda...

;)

(Ma lihtsalt pidin seda ütlema.)