laupäev, 21. juuni 2008

Minu 5 asja

Mulle anti pulk nimega teate. Mõtlen siis endale ja nagu ikka sellistel puhkudel, püüan olla originaalne.

1. Mida tegid 10 aastat tagasi
Olin muutumas klassi lühimaks poisiks. Tüdrukud olid minust pikemad, ja mõnel poisid olid šääred karvašed, nagu ütelnuks tööõpetusõpetaja Noortoots. Telekas näitas, kuidas Prantsusmaa võitis kulla, aga ma ei olnud sellest eriti vaimustuses. Selle asemel istusin arvuti ees ja mängisin muda (multi user dungeoni).

2. 5 asja minu nimekirjast "Vaja teha"
Palvetada pool tundi
Veeta aega vennaga
Kutsuda 2 inimest parvesauna
Teha endale organisatsiooni rahaasjad selgeks
Panna kokku kõnelejate koolitus 10-le

3. Minu lemmiknäksid
Küüslauguleiavad, sinihallitusjuust ja sõrmeküüned

4. Mida teeksin, kui saaksin miljonäriks
Annaksin 10% Jumalale
Tagastaksin 20% võlakatteks
Säästaksin 50% perele
Kingiksin 20% teistele

5. Kolm kohta, kus olen elanud
Vanas Aadamas
Vanas Võru pataljonis
Vanas Pärnus

Kommentaare ei ole: