esmaspäev, 28. detsember 2009

7 tunnust, kuidas Jumal räägib

Kui tihti räägib sinuga Jumal? Kindlasti on terve hunnik inimesi, loodusesõpru lugejategi seas, keda Looja on kõnetanud just looduses.

Aga kui sa jalutuskäiku piki parki ei tee ja mägedesse glögi jooma ei lähe. Kas ta siis ka sinuga räägib?

Ma juhtusin kuulama täna üht Andy Stanley jutlust ja käisin läbi ka viimaste nädalate päevikulehti, mida hommikuti palves kirjutanud olen. Mitte ainult 28.dets, 22.dets, 20.dets, 18.dets, vaid ka 12. dets on Jumal mulle öelnud:

"Oota mind ära."

Mõned tunnused, mille järgi Jumala häält eristada:
1. Sõnum põhineb piiblil
2. Sõnum on terviklik ja vastuoludeta
3. Seda toovad jumalakartlikud inimesed (tihti justkui ühest suust)
4. Järgneb Jumala otsimisele
5. Väljendusviis on tundlik
6. Abistava iseloomuga
7. Toob Jumalale au

Põhjus, mis mind on pannud viimasel ajal Jumalat otsima, on väsimus ja kurnatus. Tunnen vaimulikus töös, et on vastutusi, mida ma inimesena ei saa võtta. Olen seda jaganud kaaskristlastega, ja palves ka hüüdnud Jumala poole.

Jumal on toonud korduvalt Js 40 mu ette. "Aga kes ootavad Issandat, saavad uut rammu." Seda on väikeste ajavahedega erinevad jumalakartlikud inimesed (abikaasa Greta, mentorid Meego, Dave ja kommunikaator Andy) toonud mu ellu.

See asetab mind otsuse ette: kas ma usun seda ja kas ma allun sellele sõnale?

Seda tehes kogen rahu ja näen Jumala tõotust täitumas. Ja rammu saab tõesti see, kes ootab Issandat.

Kas sina tahad, et Jumal räägiks sinuga?

Kommentaare ei ole: