kolmapäev, 16. detsember 2009

Panen monkey sinu õlale

On üks selline väljend. "Panen monkey sinu õlale." Selle õppisime selgeks Minnesotas ühelt kitsekarjuselt. Ja see tähendab seda, et tahan ja panen kellelegi mingitsorti vastutuse õla peale.

1. Ma tean, et sa saad selle koosolekuga väga hästi hakkama
2. Kas sa võiksid mu eelarve üle vaadata?
3. Ega sa ei tea kedagi, kes saaks Evele appi minna?
4. Saatsin sulle meili!

Ma olen vaadanud, et kui ma ei suuda "Ei" öelda, siis see tähendab seda, et ma korjan monkeysid. Ja kui ahve liiga palju tuleb, siis läheb raskeks, nii et lõpuks pildistad vaid lillesid.

Need inimesed on päris kihvtid, kes oskavad hetkega ahvi ära kanda, või hoopistükkis ära kaotada.

Mõnikord tahame ahve enda õlale seepärast, et tähtsamana tunda.

Samuti tean ma, et Jumal ei pane kunagi liiga suurt ahvi õlale, mida me kanda ei suudaks.

Kommentaare ei ole: