teisipäev, 5. aprill 2011

Kuhu lähed, edukas Eesti?

Viimasel ajal olen vaadanud meie poliitelu rohkem kui varem. Ilmselt on minugi usk selle positiivsesse mõjusse kasvanud. Uus riigikogu on koos ja Ansipil koos valitsusega sihid selged.

Vaadetelt ma ennast määratleda ei taha. Olen ju misjonär/vaimulik, kes eelkõige jumalariiki siin Eestis kuulutab. Kohati olen seega keskerakonna, kord reformierakonna väärtuste poolt. Aga õnneks lõhkise pilliga ma ei ole, sest tean, et inimesed kavandavad küll oma teed, ent Jumal juhib ta samme.

Samuti ei ole võimalik valitsusel kõike otsustada... küll aga soodustada.

Lugedes meie peaministri Ansipi esmakordset pöördumist uue riigikogu poole olen mõelnud... et ükskõik kui korras saab olema majandus järgmistel aastatel, ja kui palju tõuseb eestlaste elatustase. Ükskõik, kas me muutume põnevaks Põhjala riigiks, edu-eeskujuks ja seda kogu euroala Euroopale...

...lõpuks loeb see,
miks kõik see
ja keda me teenime?

Igal juhul, palju tarkust ja jõudu eelseisvateks aastateks!

1 kommentaar:

ritsik ütles ...

Tänases Eesti Päevalehes oli väga sümpaatne Rein Taagepera arvamuslugu, kus ta soovitas eesmärgiks seada hoopis jõudmine Euroopa viie hoolivama riigi hulka.