neljapäev, 7. detsember 2006

Mis on Coca-korgi all?

Vahelduseks võtsin aega, et investeerida tulevikku ja hasartmängust osa võtta. Nimelt alustas sellelegi talvel Coca-cola uue kampaaniaga. Lubab, et iga korgi all on võit ja õnnelikeim saab mullijoogi-vabriku Jõuluvanalt 15 000 krooni eest nänni. Läksin kampaania ohvriks ja proovisin. Kokku panin mängu 5 korki.

I kork: Kas saata 3-kroonine SMS või minna nende kodukale, teha seal endale konto ja saada tasuta üllatus? Otsustasin koduka kasuks. (Aga vennad on kavalad, on teinud üsna mitu ringijooksutavat linki ja lasevad isiklikke andmeid sisaldada – sedasi tekkis mu alateadvusesse paar coca sümbolit juurde). Viimaks jõuan võiduni – iga kork võidab – ja saan, ohhoo-ohhoo, võimaluse saata coca pildiga e-kaart. Surun tekitatud alaväärsus-tunde alla ja saadan e-kaardi Gretale. Ehk teenisin sellega siiski paar boonuspunkti?

II kork: Lähen jälle kodukale. Ja võidan... moblamängu. Ärevusttekitav detail. Aga kõigepealt pean välja uurima, mis mobla mul on. Siis downloadima faili arvutisse ja hakkama leiutama, kuidas fail moblasse saada. Ega ei saagi ja paari päeva pärast kustutan faili desktopilt.

III kork: Jälle moblamäng. Võtan igaks juhuks teise telefoniseeria, muidu äkki on sama mäng, ja siis läheks võit raisku. Aga siis tuleb välja, et on uus mäng... aga mis ma sellega nüüd teen? See ju ei sobi ei minu telefoni. Ja need, kellel ka see mobla on olemas, ei taha seda – head sõbrad mul ikka, eh.

IV kork: Greta juba noomib, et mis ma oma puhkepause sedasi veedan. Ütlen, et tegemist on olulise investeerimisvõimalusega. Ta jääb põhjendusega rahule ja läheb teeb mulle syya. Ja hopsti, võidan veel ühe moblamängu. (See oli juba häiriv üllatus). Õnneks pakuvad nad seal lohutuskingitust ka – screensaverit. Võtan selle – ja saan 20 megase coca-reklaami. Sel hetkel tajusin oma reklaamiohvri staatust.

V kork: Minu viimane kork. Ja jälle moblamäng! Tekib juba väike alaväärsus-tunne. Mis teha? Võtan jälle screensaveri. See seekord teistsugune – pildil on coca pudel, mis muutub purskaevuks. Jätan faili igaksjuhuks arvutisse, kes teab, äkki sina, Päevik tahad? Väike jõuluüllatus minu poolt.

Ja selleks korraks ongi kõik. Tagantjärele vaatan, et sain mõnusa portsu kampaaniat alateadvusse, rahuldatud hasardikire ja loodan, et ka lõõgastatud. Aga korke ma niipea enam kätte ei võta, see 15 000 kroonine nänn näib kuidagi illusoorne.

Küll aga sulle soovitus: kui sa neid korke keerama hakkad, vaata õiget koodi. Nad, kavalpead, on teinud sinna lihtsameelseile kaks koodi, üks on vale. Õige on see kood, mis tuleb välja siis kui vastu valgust vaadata. Ja kui saad 15 000.-, anna pool mulle.

PS. Kodanikele M, H ja I minu poolt tänu selle eest, et julgustavat vastukaja olete andnud!

2 kommentaari:

Ants ütles ...

Oh Saar... olen sama reklaami ohvriks langenud...
minu juhum on veel eriti hull, 15 KORKI!!!

=(

Taavi ütles ...

Liina on saanud samamoodi mobiilimänge, screensavereid, jms. jura. AGA, paar päeva tagasi tuli õnn meie korterisse - Liina võitis USB-ga laaditava klaviatuuri tolmuimeja, mis ei suuda vist kassikarvaga endasse imeda. Jätkan testimist.