teisipäev, 6. märts 2007

Intervjuu superstaariks-pürgijaga: uks läks kinni, aga ka lahti

Lõppenud on Superstaaride kolmas voor ja minu väike õde jäi ukse taha. Helistan talle Tallinnasse soovis teada, mis valitseb sellises olukorras ühe kauni tütarlapse sees. Intervjuu Merle Saarega.

Langesid superstaaridest välja. Oled sa kurb?
(Mellu tulistab koheselt vastu) Üldsegi mitte. Eneselegi üllatuseks avastasin, et ei ole. Seepärast, et selleks ei ole mingit põhjust. Olen pigem õnnelik!
Sest tead, nii palju probleeme oleks tekkinud (abituriendi kevad seisab ees)
Aga edasi, mõnes-mõttes oleks tahtnud küll... Siiski, kurb ei ole.

Miks sa sinna ikkagi läksid? Oled ju niigi Koolimiss 2006. Kõik on sul olemas.
Ma arvan, et tahtsin minna, et saada kogemusi. Need ju ei tule kunagi kahjuks. Ja teist korda sellist võimalust ei pakuta. Proovimine, see ei tee mingit kahju.

Või oli see edevusest?

Ei olnud. Edevusest on teistugused asjad... Kuigi jah, seal leidus ka edevaid (1500 inimese seas). Superstaarid on rohkem andekuse-asi. Ja ilmselt minu jaoks see oligi andekuse proovilepanek.

Nüüd sellele kõigele tagasi vaadates - mis sa sellest õppisid?

(Enesekindel aldihääl teeb väikese pausi. Siis aga laseb kiire roduna uued sõnad välja) Ma õppisin seda, et Jumal teeb alati niimoodi, et kui teda usaldada, siis ta sulgeb ja avab uksi kuna tahab. Minu jaoks oli see ukse kinnipanek... Aga tegelikult, ka mingi ukse lahti tegemine.
(teeb pausi...)
Ja palju uusi tuttavaid ja sõpru sai. See oli äge.

Aitäh intervjuu eest!
Aitäh sulle. Aga vaata, et sa ilusasti kirjutad.

Merle Saar pääses 80 super-staarima hulka. Ta on Raatuse gümnaasiumi abiturient, laulmas bändides LIFT ja HSB. Aga tema suurimaks plussiks on see, et tal on vanem vend Märt Saar. Nii arvan ma.

Kommentaare ei ole: