neljapäev, 29. märts 2007

Passiivselt Orkutis populaarseks

Ma suur Orkuti-guru ei ole. Sest virtuaalsed püsisuhted ei meeldi. Aga täna vaatasin, et kuigi olen ses "täiskasvanute rate´s" passiivne, olen üllatavalt populaarne. Tahad teada miks?

Tavaliselt klikitakse mind seal 10-15 korda. Lihtsalt käiakse kontrollimas, et kas olen suitsetama hakanud või mõne kahtlase kommuuniga liitunud. Üldiselt ei ole, ja seega olen ebapopulaarne.

Sel nädalal on aga külastatavus hüppeliselt tõusnud. Eile vaadati mu isiksust 76 korda. Wow! Mu nähtavus kasvas 6-kordselt! Enam veel, iga veerand tunni tagant tuli keegi blogisse edasi.

Sest panin pildi, mis tekitab küsimusi. 9-nädalase loote arengu. Oletan, et see on 22-aastase ja küllaltki normaalse venna küllaltki ebanormaalne. Teised nii ju ei ela.
Niisiis, kui tahad saada Orkutis populaarseks, tee endale uus ikoon. Parem oleks kui kahemõtteline ja intrigeeriv.

Veel kaks viisi, kuidas olla nähtav:
1. Kirjuta iga päev vähemalt kolmele inimesele scrapbooki! Juhul kui kirjutad midagi positiivset ja tema isiksuse kohta, on tõenäosus, et mitte ainult tema, vaid ka tema piilurid tulevad kaema sinu scrapbooki. 95% on vastureaktsioon garanteeritud. Olen avastanud, et kümnendik mu sõpradest nii oma aega veedabki.
2. Uuenda oma albumit värskete fotodega! Imelik, aga arvuti ees on inimesel mingi fenomenaalne visuaalinälg. Fotod saavad mitu korda söödavamaks kui kuivad tekstilõigud. Sest Orkut on virtuaalne Kroonika. Selle fotolahtreid lehitsevad 90% kasutajatest. Arvan nii.
+3. Uuenda oma ikooni.

Mis aga puutub minu ja Greta lootestaadiumis lapsesse, siis kui kõik korras on:
*on tal välja kujunenud sõrme- ja varbaküüned
*oskab ta suud avada
*on tal suus täielikult väljaarenenud keel
*ja ka tema suguelundid on näha
ühest tähtsast dokumendist

Ma nii loodan, et temast tuleks terve ilmakodanik! Aga kahjuks pole see minu teha...

1 kommentaar:

maqrada ütles ...

sinu ajaveeb on igati tore lugemine. teeb monelegi silmad ette. voiks ju aasta tiitlilegi kandideerida.
Et aga sa ylal nimetad provokaatoriks, siis motlesin, et olgu, kui sa seda nii väga tahad, provotseerin sind:)