teisipäev, 27. märts 2007

Marko Märtin lõi mu vanemalt vennalt naise üle

Selle nädala pommuudis lisaks sellele, et saan ise isaks, on see - et eesti suurim rallisõitja seisab minu vanema venna ja pastori Peep Saare raseda naise kõrval. Kõrval on pealkiri "Marko Märtin saab isaks". Löön kõmujuttudest läikiva Justi kaaned kokku ja hakkan uurivaks ajakirjanikuks.

Tegelikult väga kaugelt polegi vaja uurida, mis toimub.

Juba mitmed sõbrad on kas siis Skype, MSNi või lihtsalt näost-näkku öelnud, et midagi sellist on teoksil. Kõigi jaoks on muidugi asi naljakas... Sest Peep ja Anna Saar on vägagi eeskujulikud - kiriklikult laulatatud ja ikka veel, peale mitut aastat abielu, ninapidi koos.

Lihtsalt ajakirjanik Anu Saagim on pannud oma kollektiiviga pange.

Marko Märtin ja Mariliis Sallo on hoopis koos. Kuigi jah, pildi peal ilutseb hoopis Mariliisi sõbranna Anna, kes muide - sünnitas hiljuti Emma Grace Saare. (vt intervjuud tema isaga)

Kuidas on ikkagi selline viga võimalik?
Viga sellest, kuidas Eesti tuntuima rallisõitja ja innovatiivseima pastori naised segi on aetud, on väga lihtne. Pole jälgitud elementaarseimaid ajakirjandusreegleid:

1. Foto on võetud Orkutist (ja selline trend on Eestis üha kasvav)
2. Fotot pole kontrollitud (Pullerits ütleb, et kontrollallikaid peab olema vähemalt 2-3)
3. Foto on kokku monteeritud (sama jama teeb Postimees oma iga suurema uudisega)

Telefonikõne petetud pastorile
Helistan oma vanemale vennale ja ühele Risttee koguduse pastorile Peep Saarele, kellele on selle viimase Justi numbriga üsnagi liiga tehtud.

Ostsin just Justi ja mida ma nägema pean! Sinu naine Anna Saar ja Marko Märtin. Kuidas suhtud asjasse?
(hakkab naerma) Olen šokeeritud... (väike beebi Emma ja Anna teevad taustal häält)
Minu kui pastori mainele on jäädavalt kahju tehtud. (ütleb mittetõsise häälega)
Aga ma naeran selle üle pigem. Mõtlen ka, et peaks Justi helistama.

Jah?

Peaks Anu Saagimi Risttee peldikut puhastama panema. (teeb nalja ja viitab ühele uudisele, kus Saagim käis homoklubis koristamas).
Ma Justi ise ei loe... Minu jaoks on see kolmanda järgu ajakirjandus. Aga eks ka Craig tõi mulle täna selle ajakirja.

Oled Märtiniga sina-sõber. See teie omavahelist suhet ei mõjuta?
Ei, meie suhet see küll ei mõjuta.

Aga mida arvab Anna asjast?
Annal on piinlik. Eriti just Salloka (Eesti missi) pärast. Sest just Sallokal ja Märtinil on piinlik. Märtin ju ei taha olla avaliku elu tegelane. Kui aga panna suure kella külge, on veel piinlikum.

Ütleme Peebuga nägemist ja jätame asja lahtiseks. Kes teab, ehk ta helistabki Saagimile homme? Õiglane oleks... Nüüd aga tuleks see uudis maha vaikida, sest nagu kuuldud - suure kella otsa pole Märtinit mõtet panna.

Ühe pildi leian Justi kaante vahelt veel. Väike õde Merle figureerib jälle. (vt intervjuud temaga) Tervitusi temalegi!
PS. Homme kirjutan ühel minu jaoks eriti valusal teemal: kirikukonfliktid.

Kommentaare ei ole: