teisipäev, 12. mai 2009

Palveta jõuetult

Kes veel ei teadnud, siis see on üks suur müüt, et inimesed peavad tegema head, et saada taevasse. See on nagu nõu vei võimalik, sest ükski inimene ei saa omast jõust taevasse. Sellisel juhul oleksime ise jumalad, "andestus" täiesti mõttetu sõna ja Kristuse surm arusaamatu.

Aga igasugu omaloodud müüte kipun minagi uskuma.

Näiteks kohtun inimestega. Tahan neile nii väga anda oma parimat, õnnistada. Küsida ja juurida, et näha, mis on neil südames. Ja siis julgustavalt juhtida neid Jumalale lähemale...

Aga mis siis kui neid inimesi on hästi-hästi palju ja aega tundub nii-nii vähe? Mis siis teha, kui neid hetki, kus saab südamest südamesse rääkida vaid hetkeks... ja ka siis tunned, et oled vaid inimene, ei sugugi parem teisest.

Et aega ja ehk rahagi on sul vähem kui teisel.

Ja kui palvetad, siis näed, et sul on jõud, mõtted ja hingeõhk otsas. Siis tunnedki, et ei mitte omast jõust, vaid Jumala enda tahtest võetakse su palveid kuulda. Tundub, et mida vähem on mul jõudu, seda suuremad on mu palved.

Jumal on loonud sellise maailma.

3 kommentaari:

Maria ütles ...

Kummaline.. vaatasin just ühte filmi internetist mis rääkis sellest kuidas usk on kui viirus. Et lastele pealesurutud usk ja just nende hirmutamine põrguga on valed.
Seal filmis näitas ka väga äärmuslikke koole ja kirikuid ning arvamusi.
Ja kogu selle aja ma mõtlesin sinu peale ning see postitus siin on kui järjekordselt veenmaks mind, et usk võib olla täpselt nii erinev kui erinevad on inimesed.
Panen siia ka lingi

http://www.overstream.net/view.php?oid=mtlvulrui1s5

Seal on ka ameerikas keelatud zeitgeist filmid.

Ma olen neid filme kõiki vaadanud ja mõelnud, et ükskõik millised äärmused ei ole head. Siis kui inimesel pole enam valikuvõimalust, siis pole see enam hea.

Ja siis mõtlen ma kõigele sellele mida ma olen saanud siit blogist lugedes. See on hoopis midagi erinevat kui näiteks selle lingi all olevas filmis.

Tänud sulle!

Anonüümne ütles ...

Huvitav... kust otsast Kristus surnud on... minu meelest ta elab?

m2rtsaar ütles ...

See, et Kristus surnud on, ütles Nietzsche.

Kristus elab minu teada ka. Lihtsalt, et ta suremine polnud mõttetu.