teisipäev, 19. juuni 2007

Ülikooli sambad värisevad! (juba täna)

Sain eelmine nädal e-maili, mis pani südame põksuma. Hoobilt ei saanud aru, mis valesti... sest kirjas oli, et mind eksmatrikuleeriti (võeti ülikooli nimekirjast välja). Paragrahv 14 alusel. Mina! Miks mina?! Lähen tarkuse templisse viimast korda tagasi ja teen neile vastu... ma lõpetan ülikooli elu!

Tartu Ülikool võtab enda alla 20 000 töötajat. Vist Eesti suurim ja mõjukaim organisatsioon? Mind on seal ohjes hoitud kokku kolm aastat. Peaasjalikult peahoones...

Aga nüüd on aeg teha sellele lõpp. Täpsemalt, kell 12.

Võite tulla aula rõdule. Aga ka näha otseülekandes, TÜ kohvikus, Keemia ringis või peahoone ruumis number 128, kuidas seisan sammaste vahel ja kogu kupatusele lõpu teen. Märt Saar, ajakirjanduse ja suhtekorralduse bakalaureusekraad. Olen nüüdseks kõrgelt haritud! Ja nüüd aitab, sellega on kõik...

Korduma Kippuvad Küsimused

1. Kas sa lähed edasi ka õppima?

Ei. Lähen tööle...
(enamus eestlasi õpib üle)

2. Tööle kuhu?

Keevitajaks... Soome. (Eestis on 3000 keevitajat puudu)

3. Miks?

Et Greta saaks enne sünnitamist seal arstina töötada ja mina silmaringi laiendada. Küll selle erialase tööga ka tegeleda jõuab.

4. Mis sügisest saab?

Oktoobrist oleme tagasi Eestis. Loodetavasti siis näeme oma tütart. (Täna tundsin teda esimest korda põtkimas, ta muudkui keerutas!) Greta jääb sealt edasi 10ks kuuks koju... mina hakkan leiba teenima. (kas ajalehes või loon midagi täiesti uut)

5. Kui ma õigesti olen aru saanud, siis Greta lõpetab ka kooli?

Jah. Tema on ka väga tubli. Reedel kell 12, siis kui teised arstid. Samuti TÜ peahoones.

6. Ja isegi mina võin tulla? Teie mõlema lõpetamisele?
Arvestades seda, et sa oled selle postituse nii lõpuni lugenud... loomulikult! Oled ju lähedane!

4 kommentaari:

Ott ütles ...

Homme kava peale tööd:
1. Jookse Rahva Raamatusse
2. Osta "Väike Prints"
3. Palu Tallinna liiklust, et tramm tuleks.
4. Jookse Tallinna Ülikooli
5. Vaata, kuidas üks inimene lõpetab seal.
6. Naerata ja jälgi.

Ehk.
On käes lõppude algus ehk alguste lõpp.

Õnnitlused Märt.

Maria ütles ...

Minu õnnitlused!

m2rtsaar ütles ...

t2nud! (ma lennujaamas)

miramis ütles ...

palju õnne!