esmaspäev, 25. juuni 2007

Ma lähen keevitajaks! (päris tõsiselt)

Olen siin blogis üsna hästi hoidnud salajas seda, et minust saab keevitaja. Juba vähem kui 32 tunni pärast olen Soome kõige päikselisema linna Vaasa tehases. Torutehases.

Kõik, kes mind tunnevad, ei usu seda. Tavaliselt on see viimane variant, mida arvatakse, et Märt Saar võiks teha. See mees? Pehmete näppudega blogija, läheb põhjamaade ühe kõige maskuliinsema töö peale?

"Sinust saab kindlasti tugev mees," ütles jaaniõhtul üks naine mulle. See pani mind järele mõtlema, et järelikult, kes ma siis olen? Ja ehk oleks tõesti viimane aeg võtta sädelev toru enda kätte... ning näidata, mis veel peitub tegelikult minu sees.

Hoiatuseks selle blogi lugejatele veel nii palju, et väga paljud minu keevitatud torud hakkavad tulema eestimaa mulla sisse. Näiteks on just Tartu raekoja platsil kaevukaaned kirjaga KWH. See ongi minu kallis tehas!

Olen seal sügise saabumiseni, kokku kolm kuud. Ja kindlasti blogin täie rauaga edasi... lihtsalt üks päris radikaalne ja ilmselt ka hariv teema on meie, pehmete näppude inimeste seas, juures.

Olge tublid ja mõtleme jätkuvalt üksteisele!

6 kommentaari:

melec ütles ...

tahaks isegi midagi sellist teha vahelduseks

Maria ütles ...

Oi kui lahe!!
Tegelikult oled sa seda korra varem maininud, aga ma pidasin seda naljaks.
nüüd siis vist pean ikka tõsiselt võtma hakkama.
Aga ma usun, et sealt tuleb sulle jälle üks paras kogemustepagas.
Põhilisemad asjad elus ongi kogemused.

Ole siis tubli!!
Jään uusi muljeid ootama!

Anonüümne ütles ...

Paintbrush ikka ikka. Mida ja lähedki keevitajaks. Ma ei uskunud, aga nojah siis :D Edu sulle siis! Blogi ikka jätkad ?

Ott ütles ...

Vaadates oma vanema vennale näkku, siis ma ei tahaks saada keevitajaks.
Vanemal vennal on tänu keevitustöödele tekkinud paar terviseprobleemi.
Tegemist on tööga, mis hävitab sind korralikult ja kui oled 50, ei ole sind ollagi.

Aga õnn kaasa Märt!

Ants ütles ...

edu vennas... loodan, et augustiks oled ikka tagasi ;)

m2rtsaar ütles ...

isegi radioloogid tahavad keevitada.. ohoh:)

aga kui ma keevitajapilte otsisin, siis t6esti... t88asend pole kiita.

ilmselt seep2rast USAs kraanade otsas t88tavad keevitajad nii palju pappi saavadki.