reede, 29. juuni 2007

Minu 6 kiiksu

Eesti tugevaim naine Lilian Matonina ütles mulle kord, kui analüüsis keskealisi mehi... et kiiksud... need kiiksud ainult süvenevad! Seega on igasugune koosolu igasuguse inimesega kaugel meelakkumisest.

Tean täpselt, millised on minu isa kiiksud. Tänu oma lastele, teab ta neid ise ka... Aga millised on mu enda? Mille üle hakkab minu väike tütar minu nalja tegema? Blogigurud Ritsik ja Claara juba paljastasid iseendid. Aeg on minu järel.

Minu 6 kiiksu

1. Saan kurvaks kui orkuti profile views on eelmisel nädalal 10
2. Loen pulleritsu artikleid ja annan neile kriitilise hinnangu
3. Vaatan maha, kui tahan, et vestlusparneril mugavam oleks
4. Kuulan kuidas mööduv autojuht käigukasti ruunab ja saan rõõmsaks
5. Otsin üksindust, et olla otsitud ja kõigile nähtav
6. Jäljendan oma isa kõiki kiikse ja saan seepeale iseenda peale pahaseks

Tegelikult aitab sellise listi tegemine tunda iseenda keerulise isiksuse üle rohkem rõõmu. See paneb ebameeldivad iseloomusomadused kõverpeeglisse. Ja teinekord on vajalik iseend mõista ja iseend arvesse võtta... ikkagi meie igapäevane kaaslane.

Kuidas on lood sinuga? Andrus, Toivo, Peep, Craig, Superwoman, Liina, Fatty, Anni, Mari-Liis, Ingrid, Naerev laps, Valge Jänku, Max, Reet, Taavi, Liis, Peeter, Kadri, Markus, Hanna, St Simon, Blood shot, Koolielu, Katike, Anniki, Triin, Ott, Daniel, Joel (enkoliko), Tarmo, Reimo, Carmen, Maria, Jen, Crimi, Erika ja Maret?

10 kommentaari:

Liis ütles ...

Mul on ainult kaks kiiksu.
1. Eelistan olla üksinda ükskõik millises olukorras.
2. Armastan ülekõige ämblikke ja teisi elavaid hingi. Olen valmis ükskõik mida tegema, kui on mängus nende elu. (Eriti ämblike oma!)

Maria ütles ...

:)
Nojah.. Mul on tegelt hulgi kiikse mis tulevad meelde siis kui ma arvuti läheduses pole ;)
Aga kiiksud on head asjad. mulle igatahes meeldivad ;)

m2rtsaar ütles ...

heh... t2na leidsin ligi 10 blogi veel, kes kiiksudest oli kirjutanud.

ja mina arvasin, et meie seltskond on eriline!

"hämahäkki" on ämblik soome keeles, Liis! Sain täna teada 2,5 aastaselt tüdrukult.

arvuti ees ei tule tõesti kõik asjad meelde, Maria, olen seda ise ka kogenud... blogiv rekkamees pets ütleb, et saunas on saunamõtted, arvuti ees arvutimõtted. nii on.

Liana ütles ...

Hommikul värske ja puhanuna kirjutan neist oma blogis. :)

Ott ütles ...

http://www.youtube.com/
watch?v=D_gP-wYubog

Kuula seda lugu, Märt.
Olgugi, et pole õige esitaja aga see mees oskab seda laulda.

Sa leiad seal natuke mind, kui ka sa ennast, Märt.

Päikest =)

m2rtsaar ütles ...

kuulasin, naljakas / vanaisalik algus:)

Ann ütles ...

Minu kiiksud on juba kirjas, aga minu teises blogis ;)

Liis ütles ...

Nii armas! Ma tänan sind, Märt. Nüüd olen ma jälle natuke targem.

m2rtsaar ütles ...

anniki kiiksud ilusasti loetud:) sul on päris head! (eriti see salajane viksimine ja triikimine)

muidugi, see närvipäeva-piinlikkuse lugu on eriti äärmuslik!

aga nüüd on aeg pühapäevaseks postituseks... (ps. kas teate, et just pühapäeviti on külastatavus ligi 3 korda madalam)

Liana ütles ...

Kirjutasin enda omad minu blogisse.