laupäev, 23. juuni 2007

Seikluslugu auto ostust Saksamaal

Järgnevalt teen paar kirevamat postitust sellest, kuidas ma kahe päevaga Stuttgartis ära käisin. Mošee tagahoovist auto ostsin...

. Kuidas ma lennujaamas aega surnuks lõin... ja kuidas türklased mind tüssasid, kuidas külma duši osaliseks sain...

. Kuidas eestlased Leedus maantee ohvriks langesid... aga samas, hiiglamasuuri lihakintse bensujaamas süüa said...

. Ja loomulikult ka sellest, kuidas ma Greta lõpetamisele ei jõudnud, ARKi ukse taha jäin ja ikkagi, elus ja tervelt uue autoga kodumaale naasesin. Sõites vahepeal 180 km tunnis.

PS. Sellel fotol pole päris minu oma auto. Küll aga on võimalik temaga kohtuda juba järgmistes postitustes... aitäh kõigile eelmistele kommentaatoritele... see oli väärt seiklus, mis väärib konkreetseid postitusi!

2 kommentaari:

Maria ütles ...

Niih... Põnev...Ma ootan kannatamatult...
Muide väga tore, et tagasi oled!!!!

m2rtsaar ütles ...

tore, et mind tagasi oodati:)
see vist teebki maa kodumaaks.